Mån-sön v13!

2011-04-05 klockan 17:09:30
Mån: Upp o jobba morgon, gäsp! Efter jobbet så va jag på gymmet en sväng o så solade jag :) O så va jag o Tyson ute på en sväng o gick i solen! Mysdag!

Tis: Jobbade morgon denna dagen också. Har en ny som ska börja jobba hos oss o jag lär upp henne :) Efter jobbet så kom min faster o tog hand om hundarna så jag kunde få lite egentid. Åkte in o mötte Bitta i stan. Vi käkade lunch på Thai House, strögade i stan o shoppade lite smått o gott :) Blev en jumpsuit/playsuit från Gina som jag ska lämna tillbaka, iPod högtalare, en magtröja från Hm o en asnice rosa tröja från hm o en massa annan skit :) Sen hem till mig där vi möttes av 2 glada hundar. Sen kom Annelie o vi fixade tacos o kikade på  "Step up 2" o "Step up 3". En mkt trevlig dag <3




Ons: Slappade antagligen på fm. Solade gjorde jag också btw :) Kollade på serier alla gånger ^^ Jobbade kväll!

Tor: Hemma o slappade på fm. Trött som vanligt.. FÖrstår inte detta :( Jobbade kväll! Efter jobbet så åkte jag, Ica, Polly o Annelie på bio. Vi kikade på " I am number 4". Vilken film. Lite läskigare än va jag tänkt mig. Men den va niiiiice! O killen i filmen, Alex Pettyfer, MUMS! Va kul o komma bort o umgås med härliga människor :)



Fre: Upp o jobba morgon! Efter jobbet så va de helg för min del :D YIIIPPIEEE! Städade lite efter jobbet. Sen hämtade Sanna mig o vi hämtade Icao  vi åkte till affärn o handlade smått o gott. Kvällen spenderades hos Ica o Polly. Vi grillade, MUMS! Hade en mkt trevlig kväll med min underbara vänner. Sanna o jag halvsov i soffan, trötta människor vi är :) Gjorde den godaste kladdkakan också ;D

Lör: Sov ut, skönt. Utan hundar :D Hade tänkt o gå ut o tvätta min sommarpärla Pontiacen men va alldeles för dåligt väder :( Va en sväng i stan med mamma o hundarna, köpte en sele till Tindrisen! Spenderade hela dagen inne o slappade framför tvn. Varit så trött de senaste, helt sjukt :( Mådde inget vidare så spenderade kvällen med päronen. Va en sväng till Mstad o kollade på Ekudden o sen hem o sova...

Sön: Sov ut.. Skööönt :D Städade hemma på fm o kollade på serier. Va annars? Kvällen spenderades hos mamma o pappa där de åts våfflor o glodde på "Taken", i Love that movie. Kollade ni också på den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0