1-7 augusti :)

2011-08-21 klockan 11:26:16
Lika bra o skriva ner va man gör nu på sommarn. Eller jag vill kunna gå tillbaka o se va jag pysslat med när jag blir gammal o nostaglisk ;)

1 augusti måndag: Jobbade fm, sen solade jag då de va sjuuuukt bra väder. Sen va jag o lämna Sanna i stan innan min pärla kom tillbaka från bes. Dock en 2a igen fast vänster broms denna gången istället för höger, suck! Sen åkte jag, Johanna, Ica o Polly till Svartvik där vi solade o Johanna o Polly badade. Sen tog vi en glass i hamnen o njöt av värmen! Sen beställde jag o Johanna pizza med oss hem o kikade på Sons of anarchy ett bra tag :)

Tisdag: Va uppe tidigt o tvättade o städade ur pärlan, den blev så fin :D Sen på em kom äntligen min älskade iPhone 4. Hade iofs velat ha en 3gs men kändes dumt o gå tillbaka till den äldre modellen så blev en vit 4a :P Jobbade em. Efter jobbet hämtade jag upp Johanna, Mattias, Niklas o Mattias nr 2 o vi drog till Mstad. Där spelade vi minigolf på bäcken o hade mkt mkt skojigt :) Johanna vann men huvudsaken va att jag slog Mattias o Niklas o de gjorde jag :D Sen strögade vi en sväng, käkade korv i hamnen o skrattade innan vi åkte till Lerdala, bytte bil o körde in 2/3 pojkar till stan. Sen så åkte Johanna o jag o Mattias satt o pratade tills klockan blev alldeles för mkt o jag va tvungen o åka hem o sova!



Onsdag: Jobbade fm. Efter jobbet så åkte jag o Johanna in till stan o mötte upp Bitta. Vi gick på stan o handlade lite smått o gott. Måste lära mig o hålla mina pengar, de e dock svårt :P Sen åkte jag hem o gosade med hundarna innan Johanna kom o vi övade på brännboll inför lördagens match ;) Sen kom Bitta också o vi åkte till svartvik o grillade, skrattade o hade de allmänt mysigt :D Mina tjejer <3 Väl tillbaka hos mig la vi ansiktsmask o Bitta blonderade mitt hår samtidigt som vi gjorde en spotifylista inför lördagens kalas :D



Torsdag: Uppe på morgonen o plockade 10 liter vinbär till Maggan som hon skulle göra saft på :) Sen städade jag lägenheten o jobbade em! Ingen intressant dag precis :P

Fredag: Jobbade fm, sen gick jag på 9 dagar semester :D SKÖÖÖNT! Efter jobbet slappade jag en sväng innan jag åkte till Lidköping. Där väntade Nora o Nikki, mina favvotöser :D Mamma Zenita o Pappa Johan skulle gå ut o äta o gå på bio så jag erbjöd mig o va barnvakt åt de små sötnosarna! De gick jättebra. Nikki somnade nästan direkt efter lite bök med nappen o en blöja :P Jag o Nora va uppe en stund o kikade på Pippi o sen la hon sig också, dom va så rediga så! Så vill jag att mina barn blir sen :D La mig i soffan o glodde på tv innan föräldrarna kom hem o jag åkte hem till mig med telefonen i högsta hugg, alltid kul o få sällskap i luren när man åker lite bil! :)

Lördag: Upp o fixa iordning Pontiacen som skulle iväg på bröllop :) Pappa hjälpte mig o tvätta oså sämskinnade jag! Sen kom Mattias o hämtade den o jag visade hur allt fungerade. Sen gjorde jag inget speciellt förrän de va dags o göra sig iordning. Kvällen spenderades i Melldala. Firade RObban som fyllde 25. En mkt treeevlig kväll med trevliga människor, brännboll, alkohol, grillat, tårta, piprökning o massa skratt :D




Söndag: Pigg redan vid 10 tiden då kom Mattias o lämnade bilen! Jävla va de regnade då, helt sjukt! Sen åkte jag ner till Ica o Polly. där va även Anton. Vi drog in till stan o käkade frukost på Alpina. Flötig pizza, mums :D Sen va vi o handlade godis på sigge o sen spenderade vi någon timme i soffan. Kikade på "the roomate", lite halvskum film! Sen spelade vi chicago innan Rickard o Emma kom o hämtade Anton o jag åkte till mamma o pappa o pratade med hundarna :) Resten av kvällen slappade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0