15-21 augusti!

2011-08-30 klockan 22:21:13
Måndag: Började arbetsdagen på morgonen med 10 dagarspappersarbete. Fy fan. De tog sin lilla tid :P Efter jobbet slappade jag innan Johanna kom. Jag bjöd henne på planstek. O jävla va bra de blev. Superstolt :D Vi kikade på "Sons of anarchy" o hade en mkt trevlig kväll :D



Tisdag: Va uppe o jobba 1 timme åt mamma på fm. Sen kom min bror hem, han hade gjort sin laserögonoperation så tog hand om honom innan jag började jobbet. Jobbade. Fick ett mail från kommunen. De godkände min ansökan för distansstudier, bokföring :D Härligt! Efter jobbet va de bara o ta hand om brorsan o hans ögon igen..

Onsdag: Upp o jobba! Efter jobbet åkte jag o Johanna in o mötte upp Bitta o Gustav o gick en sväng på stan. O fikade på rådhuset också såklart :D  Sen ringde mamma o sa att pappa sett en stooor böld på Tysons hals o han va tvungen o åka. Så jag o Johanna fick skynda oss på systemet o åka hem. Dock va de bara en fästing så de va ingen fara med min pojk :) Så jag o Johanna lyxade till de o gjorde asgooo hemmagjord pizza o drack vin o kikade på "SOns of anarchy" :D En mkt lyckad kväll! :)



Torsdag: Sov dåligt på natten för Tindra vaknade o skällde i flera timmar. Knäppa hund :P Bara o gå upp o ta med brorsan o Annelie o åka till Jönköping. Stannade på mc o åk brakfrukost o skynda oss ner. Åkte till memira. Brorsan skulle på återbesök o jag o Annelie skulle göra koll inför ev laseroperation. O jag o Annelie bokade en tid för varsin operation. Den 26 september ska jag va utan glasögon eller ja linser i minst 15 år :D Så fucking jävla underbart :D

Sen hem o jobba em. Efter jobbet så åkte jag o Malin(Mattias kompis) o hämtade Mattias o vi åkte en sväng till Mariestad o kikade lite. Va ute på ekudden o grejer innan vi åkte förbi Mc o hem till mig. Kikade på film innan Malin åkte o körde fyllekajor!

Fredag: Bara o gå upp på morgonen o jobba. TRÖTT! Efter jobbet skjutsade jag hem Mattias i regnvädret o så handlade jag lite smågrejer till jobbet o mamma. Resten av kvällen vet jag inte va jag gjorde. Slappade alla gånger :)

Lördag: Upp o jobba helg. Inte så roligt men måste ju jobba helger ibland. Efter jobbet städade jag. Sen skjutsade jag mamma o pappa till Ullervad. Sen hem till Mattias o lämnade sprit till honom, sen kom Johanna o vi skjutsade min brro o hans kompisar till Berg. Sen hem till hundarna o göra tacos o kika på Pirates. Dock fick jag hämta en väldigt onykter Alex under filmen :P

Sen va vi o lämnade Bosse o ett gäng på Grönan, o så Mattias o hans kompis på grönan o sen hem till min kusin o byta bil o köra honom till grönan o sen över Berg o hämta min bror o Robin o sen byta bil igen för o hämta mina föräldrar i Ullervad. Sen hann vi o kika på filmen en stund, eller jag duschade o Johanna kollade. Sen va de bara o åka igen. Lämnade Johanna o hämtade Bosse, Mattias, Ulrik, Eyonne, Henrik o Marie. Tog sin lilla tid o komma hem men de va kul, alltid kul o höra va folk säger på fyllan. Nåt om upptagen kommer jag ihåg iaf ;) Väl hemma blev de nattamat innan de va dags o sova..

Söndag: Trött efter någon timmes sömn bara. Gå upp o jobba. Efter jobbet kom Johanna, Ica o Bitta o vi käkade kycklingplankstek o hade en mkt trevlig tjejkväll med Gustav såklart. Kollade på gamla kort o skrattade! Mina älskade vänner <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack vännen! Vad längesen det var! <3

Ja det var riktigt obehagligt faktiskt :(

Det kan få lov att hålla sig borta forever nu! <3 kram

2011-08-30 @ 22:50:56
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0