8-14 augusti!

2011-08-30 klockan 21:45:36
Måndag: Första semesterdagen på riktigt. Kändes konstigt o va ledig på en vardag. Jobbar ju vardagar egentligen :P Började iaf röja ur mina garderober uppe. Har av någon konstig anledning en jäääävla massa saker. O kläder! Sen kom Julia, min söta kusin på besök o vi käkade lunch o va ute på en promenad med hundarna :)



Tisdag:
Gick upp tidigt o åkte iväg till kusten med Sanna o Johanna. Handlade lite gott o käka o sen åkte vi till Sannas föräldrars stuga. Vilken stuga, Va görstor o jäääättefin verkligen. 100% avslappning. Vi åkte ner till Rörtången o solade. Va lite blåsigt o kallt men vi fick lite färg. Sen tillbaka till stugan där vi gjorde tacos o myste ner oss i varsin fotölj o kikade på tv :) Skööönt!



Onsdag: Va uppe o käkade god frukost. Dock regnade de, så jag o Sanna skjutsade Johanna till tåget o åkte vidare till Marstrand o där regnade de en stund.. Men sen kom solen o vi åkte ut till Marstrand o la oss på en klippa vid havet o njööööt av solen. Värmde riktigt bra o de va så gött :D Sen öppnade sig himlen o vi åkte till Kungälv o köpte lite för o grilla o göra cupcakes. Eftermiddagen/kvällen spenderade jag o Sanna med o göra världens goaste cupcakes o åt förjävla god mat innan vi somnade i varsin fotölj ;)



Torsdag:
Upp o packa ihop allt o fixa iordning allt inför avfärd mot Timmersdala. Bilturen hem gick bra o jag lämnade Sanna o sen hem o gosa med vovvarna :) PÅ eftermiddagen kom Ica o Polly o vi kikade på film o käkade kinamat :D

Fredag: Kommer inte ihåg va jag gjorde på fm. Men antar att jag städade eller nåt ^^ På kvällen kom iaf Johanna o vi gjorde oss iordning, spelade GH o förfestade hos mig. Sen kom Mattias o Polly o vi hämtade upp brorsan, Alex o Choffe o drog till Mariestad o Statt. Där spelade Drängarna. Va sjukt lite folk men jag hade kul iaf :) Väl hemma hos mig blev de "efterfest" med Johanna, Choffe, Mattias, brorsan o Fredrik. Mattias mådde inte så bra så fick ta hand om honom, Johanna o Choffe somnade i soffan o brorsan o Fredrik gjorde mat. Säger bara en sak. Hamburgaren på golvet va kvällens bästa ihop med silvertejpad dörr! :P



Lördag: Va en seeeg lördag. Gjorde ingenting typ. Låg i soffan o glodde på film. Skjutsade hem Mattias när jag nyktrat till. Eller han fick köra hem sig själv o jag åkte med :P Resten av kvällen slappade jag i soffan o kikade på film innan jag va o körde fyllefolk till o från Olstorp. Va nog inte hemma förrän 3 :P

Söndag: Sov ut på min sista semesterdag. Minns dock inte va jag gjorde men slappade garanterat hela dagen ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Du var på Max 2års kalas ;)

2011-09-10 @ 08:37:05
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0