Dagens!

2011-08-24 klockan 18:43:32
Frukost: 3 ägg stekta med 2 skivor kokt skinka, mumma!
Lunch&middag: Vit fiber pasta med nötfärs o champinjoner i mini-fraiche. Fast till middagen åt jag inte upp pastan, hatar o värma pasta, smakar skit! :P
Mellanmål: Banan, nektarin o ikväll blir de lite hounungsmelon!
Dricka: 1 burk pepsi max o 2 dl cola zero
Summa kalorier: 1250 kcal.

Lite väl lågt kcalintag, ska ligga på 1900 egentligen men försöker hålla mig till 1400-1600 typ!

Dagens träning: 60 min promenad blandad terräng med vovvarna! Duktiga mig. O hundarna också såklart, dom va nöjda trots att de regnade smått hela vägen runt!

--------------------------------------------------------------------------------------

Idag vaknade Tindra vid 8,30 så det va bara o gå upp! Sen käkade jag frukost o strosade omkring i lägenheten innan jag kikade på 2 avsnitt av Gossip girl. Ska fortsätta o se på de när jag slutat. Sen va vi ute på en långprommis o sen har jag jobbat.

Har vart riktigt lat på jobbet de senaste dagarna men har inte vart motiverad alls till o jobba. Trodde att 1 veckas semester skulle hjälpa, men icke :( Hoppas att en ledig helg hjälper iaf!

När jag slutar vid 19 blir de att åka till Töreboda. Min mormor dog för 2 år sen imorgon så vi ska till hennes, morfar o min morbrors grav o kolla till o lämna blommor. Saknaden är enorm! Förlorade min morbror, mormor, morfar o farmor inom 16 månader. Det var tungt o begravningar o urnsättningar avlöste varandra :(

Ne nu ska jag inte tänka på såna ledsamheter. Nu ska jag börja förbereda för stängning!

Min drömbil! Detta är en Pontiac Bonneville 1958. Min blåa pärla som jag visat förut är en Pontiac bonneville 1960. Men bilarna är inte alls lika. Älskar min blåa pärla men skulle inte tacka nej till denna. Nån som vill skänka mig typ sisådär 600 000? :P

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Akta så det inte blir alldeles för lite kalorier bara för då går det åt andra hållet :/

2011-08-24 @ 19:51:44
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Pernilla

Låter som god o bra mat - men som Malin skriver ovan så se till att inte äta för lite. Min största miss som gjorde att jag gick upp i ett halvår innan jag började gå ner. Kramar

2011-08-25 @ 07:56:15
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Frugan med bebis i magen

Vacker bil :)

2011-08-25 @ 09:38:04
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: *emma*

Sv. Ja han är så fin min lilla prins!



Låter som en bra dag! håller med de andra här.. akta så du inte får i dig förlite kcal.



Ska du göra nåt kul i helgen?

2011-08-25 @ 13:29:10
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0