Hej på er!

2011-08-11 klockan 17:10:29
Förlåt att jag vart så frånvarande. De hände en grej innan midsommar där som gjorde att jag inte mådde så jättebra o hade skuldkänslor. Dock har jag lärt mig idag att ta avstånd från de känslorna så tänker inte på de så mkt längre som tur e :)
Tänkte berätta lite vad som hänt sedan sist. Den 20 Juni 2011 så blev jag gammeltant, minen av mina bästa vänner Bitta fick en son. En liten Gustav. Han e så söt så :)


Sen va de dags för en liten tur till min favvostad London :) Jag o Malin åkte på midsommaraftonsmorgonen. O vi var inte ensamma. Va nog fullt på planet. Flygresen gick snabbt o vi anlände till Marble arch kl 13,00 . Vi tog tunnelbanan till Queensway där vi bodde på ett hostel. Hostel e väl inte min grej egentligen men de fanns inget annat alternativ. De va sviiindyrt med hotell o knappt några lediga. Hyde Park hostel hamnade vi på ihop med 2 danska tjejer som vi inte såg skymten av förrän sista natten typ :P

Vi gjorde oss iordning o käkade en snabblunch på subway innan vi mötte upp Johanna. De blev lite parkhäng i Green Park där vi lyssnade på musik, drack vin o smirnoff o snackade skit! Sen började de regna så vi fick dra oss mot en pub för o kissa o dricka en cider. Besökte Hard rock café också o köpte ett par trumpinnar :)


Sen begav vi oss mot Planet Hollywood för en megadrink o lite mat! En mkt trevlig kväll med underbara vänner :D


Dagen efter så va jag o Malin uppe tidigt för o shoppa lite. Blev en lååångrunda på primark med 2 megapåsar! ^^ Väl tillbaka på hostlet va de bara o göra oss iordning inför em i Hyde Park. Vi mötte upp Johanna o gick o handlade lite trevligt dricka, smörgåsar, godis, chips o skotska jordgubbar ;) Va väldigt mkt folk i Hyde Park. Väääldigt mkt svenskar o mkt finnar också! Vi mötte upp Johannas jobbarkompisar Pasi o Valerio o iaf jag hade en mkt trevlig kväll.


Samtidigt som vi va i Hyde park så spelade Bon Jovi bara typ 100 m bort! Sjukt coolt o höra honom live! Kvällen slutade dock med att Johannas kamera blev stulen så vi gick till Mcdonken o så blev de sängen!

Upp på söndagen o checkade ut o mötte upp Johanna med packningen! Sen käkade vi frukost i Green park o solade. o drack frapucino från starbuck :) Sen gick Johanna o jobbade o jag o Malin påbörjade våran sightseeingdag. Kikade på Buckingham palace, tre falgar square, big ben, London bridge, tower of London osv. Vi kollade på så mkt så kommer inte ihåg allt ;)  O så slappade vi inne på KFC o spela kort!



Sen mötte vi upp Johanna o gick en sväng på picadilly o kikade i en kul affär med massa London grejer. Shoppade upp de sista pengarna. Sen blev de en lite "Nattamat" på Mc innan jag o Malin tog taxi till victoria station o tog national express ut till Stansted. Där blev de lite frukost, kortspelning o halvsovning på golvet innan vi checkade in väskan, gick igenom säkerhetskontrollerna o väntade på planet. Segt men tillslut kom de iaf. Somnade innan planet ens lyft o vaknade innan de va dags o landa. Härlig flygtur. Väl framme i Sverige va de bara o hämta bilen o köra hem. Eller ja, stannade o käkade på Bögens såklart!
Väl hemma va de bara o plocka iordning på alla kläder o gosa med hundarna :) En kanonbra helg enligt min mening. Lördagskvällen i Hyde Park va GUUULD! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw thnx honey va kul att du e tbaka skall uppdatera mig på din blogg imorgon.



Nattis! <3

2011-08-11 @ 23:32:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw thnx honey va kul att du e tbaka skall uppdatera mig på din blogg imorgon.



Nattis! <3

2011-08-11 @ 23:32:47
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw thnx honey va kul att du e tbaka skall uppdatera mig på din blogg imorgon.



Nattis! <3

2011-08-11 @ 23:32:47
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw thnx honey va kul att du e tbaka skall uppdatera mig på din blogg imorgon.



Nattis! <3

2011-08-11 @ 23:32:48
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhh, vad mysigt - älskar London så är bara liiitre avundsjuk! ;) Kul aatt du är tillbaka med bloggen nu i alla fall :)

2011-08-12 @ 12:40:36
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

gud vad fin du var i dt blonda håret! Har du föressten gått ner i vikt? Ser ut så?



Vad har hänt gumman som du nämde? Om man får veta? Kul att du e tbaka iaf o dunder snygg bil!



Puss

2011-08-12 @ 21:34:40
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0