Julafton

2011-12-28 klockan 20:37:38
Började dagen med att vakna redan vid 6,30. Så ingen idé o somna om så låg kvar i sängen o kikade på "Tigers film" innan jag duschade och fixade iordning mig. Sen va de bara o göra en 3 timmarsdag på jobbet!

De gick fort och folk va trevliga. Många sa att jag va söt :) hihi, söta kunder jag har :)

Efter jobbet kom mamma, pappa och brorsan o vi åkte o lämnade en blomma hos Mats. Min favoritkund ;) O sen åkte vi till Maggan o lämnade en blomma innan vi åkte till Töreboda. Där la vi en blomma på mormor o morfars grav o min morbrors grav <3 Sen upp till min moster där vi åt superdupergott julbord.



Sen delades de ut julklappar o kikades på Kalle såklart :) Sen spelade jag o brorsan ihop med 2 av mina kusiner med andra ord innan vi va tvungna o åka hemåt!

Hemma va hundarna glada att vi va hemma. Dock va de inte lika glada när pappa bytte om till tomtekläderna :P Tindra va livrädd stackarn ^^ Myste med vovvarna i sängen framför tvn innan mina kusiner kom!



Vi va så mätta från första julbordet så vi började faktiskt med julklappsutdelningen!

Så årets julklappar blev:
- Pengar till jympakort
- Vampire diaries s1&2, Gossip Girl s2
- Brödbox
- Presentkort på Gina och cervera
- En 7a vodka :P
- En bordsgrill
- En pastakastrull
- En Skeppshult gryta
- 2 hyllor till köket från Ikea
- 2 kalendrar, tycker de att jag behöver de? ;)

De va säkert mer saker men allt jag kommer ihåg ^^



Sen va de mat o sen kikade vi på "The smurfs". Jag va så trött så somnade på golvet så jag traskade hem o sov :P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som en supermysig jul! Och god fortsättning förresten (missade ju att god jula till alla innan så får köra lite i efterhand i år istället haha).



Har precis avslöäjat vad jag ska göra fram till maj på bloggen. Läs och häng på vet jag. Hade varit superkul! :D Kramar

2011-12-29 @ 10:00:29
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0