Juldagen

2011-12-29 klockan 20:56:00
Började med att jag fick gå upp o jobba. 10-15. Sjukt segt men va ska man göra? :( Efter jobbet gick jag ner till päronen och åt den tradionella juldagsmaten. Stuvade makaroner, prinskorvar o köttbullar i sås :) Mumma!

Sen kom Johanna och vi började greja. Smink, hår och kläder skulle fixas innan vi fick stressa till bussen, tur att min busshållsplats e så nära ;)

Väl framme i Skövde gick vi till Emma där Jenny också va. Emma sminkade mig och målade mina naglar :) Sen spelade vi "med andra ord". Jens kom också när vi spelade spel! Va mkt skratt och roliga förklaringar.

Johanna till Emma: - Det är brunt och man har det i choklad
Emma: - Bajs

Johanna till Emma: - Det är typ som saft och smakar citron
Emma: - Glögg

Johanna till mig:
-  Det är ett skaldjur och en bil
Jag: - Jaguar, räka, kräfta ^^  De va ju HUmmer min nöt, klarade den inte ;)



En hel del dumma blev de ja ;) Sen spelade vi sanning och konka innan vi fick springa till bussen! Men vi hann med den precis som tur va. Va inte så sugen på att gå de 1,9 km de va till förfesten i regnet o kylan.



Sen förfestade vi hos Mattias. Va en hel del folk. Dock en hel del yngre :/ Men de va kul o Johanna ville inte gå därifrån så vi väntade till klockan blev 2, då kom min bror med en taxi så vi åkte hem!




Väl hemma åt vi fyllemat och somnade i soffan framför en film :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha älska med andra ord.... ;D

2011-12-30 @ 09:46:07
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0