Krångel med mobilbloggning!

2011-12-10 klockan 16:54:14
Vart krångel med mina mobilinlägg denna veckan! Vart full rull hela veckan.
Barnvakt åt Nikki o Nora i måndgs morse. Gick så bra så, de va så duktiga så :)
I tisdags va jag i stan efter jobbet o mötte Bitta o Gustav på lunch o sen kikade vi i stan!! Sen åkte vi bussen till Bitta innan hon körde hem mig! Kvällen spenderades framför TVD ;)
Onsdags va jag ute med hundarna på fm o städade lite innan jobbet. Efter jobbet blev de ett baspass på Friskis med Ica o Zenita! :)
På torsdagen jobbade jag fm! Sen åkte jag till stan o banken innan jag mötte upp Bitta, Johanna o Zenita för lunch o fika på Pims :) sen va jag med o hämtade Nikki o Nora på dagis innan hundarna o jag låg i soffan o glodde på TVD ;)
O igår va jag i Ullared. Trotsade "snöovädret" o åkte dit med min mamma o faster. Va inte alls Mkt bilar när vi kom så de va perfekt. Dock blev de mkt handlat ;) jag har så svårt o hålla mina fingrar i styr när de gäller shopping ;) va inte hemma förrän 7 så då blev de o plocka upp o röja i lägenheten innan jag gick ner till päronen en stund o sen la mig!
O idag har jag vart i Jönköping med Zenita. Skulle köpa hyllor men de va slut :P va inne på A6 en sväng först o sen ikea o sen A6 för o äta lite mat med Fredrik, Felix o Louise. Sen va vi på Landhs konditori i Mullsjö!! Vilka Minnen :) köpte lite fika o fikade hos Zenitas mamma :) lussekattssemla! MUMs!
Nu är vi i Skövde på väg hem Zenita kör min bil, hon e inte van vid min bil så började med kärringstopp utanför hennes mammas lägenhet ;) Ikväll blir de spelkväll med underbara vänner :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad roligt med spelkväll!

2011-12-10 @ 19:24:18
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0