Måndag-fredag!

2011-12-23 klockan 18:47:07
Helskotta va veckorna rullar på. Äckligt snabbt går de :/ O imorgon är det julafton! Såhär har min vecka varit..

Måndag: Trött och småhängig så tog de lugnt hela fm. Diskade lite innan jag började jobba. Denna dagen fyllde även min mamma år <3

Efter jobbet hjälpte jag päronen o boka en resa till USA o Los Angeles. De lämnar mig med företag o hundar den 20 Jan-7 feb för o fira pappas 50årsdag. Inte snällt :P Resten av kvällen satt jag och planerade en egen USA-roadtrip. Nån som e sugen? 18 delstater och Mexico o Kanada också! Inte så pjåkigt va? :)



Tisdag: Upp o jobba morgon. Tröttare än tröttast! :/ Efter jobbet mådde jag fortfarande inte bra så låg i soffan hela kvällen o kikade på tv. Sen va jag hos mamma o pappa en stund innan Ica ringde. Så hon, jag o Polly åkte o köpa pizza o kikade på vääääärldens sämsta film! :P

Onsdag: Vaknade upp vid 9 tiden. Min födelsedag, så passade på o ta lite sovmorgon. Fick ett paket av mamma när jag kom ner till henne. 500 kr på MIO, alltid välkommet ;) Sen hämtade jag hundarna o sen spenderade jag hela förmiddagen med o diska o röja upp efter söndagens kalas ^^ Sen kom Bitta o Gustav på lite fika innan jag gick till jobbet.



På jobbet fick jag besök av Z o Nora som kom med en present :) Efter jobbet va Annelie o Texas förbi o vi fixade med lite musik på några mp3spelare o sen bakade jag tomteskumfudge. Alldeles för sött för min smak :/ Va nere hos päronen en sväng men va trött så gick hem o kikade på Gossip girl istället :P



Torsdag: Upp o jobba morgon. Efter jobbet vilade jag och hundarna en stund. Hade huvudcvärk :/ Sen gick vi på en promenad till Z o barnen. Va där en stund o snackade lite skit innan jag va tvungen o gå hem. Hem o byta om o jobba den sista halvtimmen på jobbet åt mamma. Kvällen spenderades hos min kusin o hans familj. Lilla julafton. Spelade julklappspelet o hade de trevligt. Riktigt god mat också, räkgryta o ris. MUMMA!



Fredag: Upp tidigt idag o hämta hundarna som sovit hos mina päron hela veckan för de vill inte gå med mig hem :P Sen åkte jag o Z till stan o trängdes med alla människor inne på Elins esplanad. Fy fan va folk. Men hittade iaf nåt o ha på mig imorgon, hundmat o nåt till min bästa kund på jobbet :P Sen lyxade vi till de med MAX mat. Va många månader sen jag åt där sist!

Sen tvättade jag och grejade innan jag psyte till jobbet.. O här sitter jag nu helt slut.. Sålt bingolotter, trislotter, choklad o masssssa annat ikväll så har knappt suttit ner på räääva men nu så! Nu är det lugnt och jag ska påbörja stängning. Kvällen ska spenderas hos päronen. Ska försöka få dem o se "Bridesmaides" med mig eftersom vi bojkottar uppesittarkvällen :P

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, nee det hade inte suttit fel med en roadtrip i USA! :D

2011-12-24 @ 00:45:14
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0