Snart dags för ett nytt år..

2011-12-29 klockan 16:16:17
Detta året har varit bra i allt utom viktväg typ därför ska 2012 bara blir mitt år. Året då jag ska bara ska fokusera på mig själv o min vikt.. Så nu är det 2 utmaningar som ska genomföras..


Först en hos Pernilla och sen en hos Malin.
Så blir o kickstarta 2012 med mkt motion och koständringar..

O även många jobbiga dagar utan godis, dricka, fika och allt med socker i :( Men jag ska klara de. Ska nämligen inte ut o resa förrän jag gått ner i min målvikt. Fast resor till London räknas inte in där ;)

Låter väl ganska vettigt? Är sjukt sugen på Malaysia och USA-tripp så nu jävlar ska jag gå ner så jag kan få åka till värmen :D

På onsdag ska jag även köpa mitt årskort på friskis o svettis. Yippie :D Och idag investerade jag i ett par träningsbyxor och en topp från SOC. Mkt mkt bra grejer som ska invigas på onsdag på 2012´s första gympapass :)

Är ni redo precis som jag att kickstarta 2012? Dock slappar jag till de några dagar till för jag har waaay to much to do right now :P Men sen finns de inga mer undanflykter!


Snodde denna från Pernilla ;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Massor med utmaningar som finns där ute. Själv kör jag på med min egen Rivstart! 2012 är året då vi går i mål. Kram och pepp

2011-12-29 @ 17:49:31
URL: http://corneliatoneri.se
Postat av: Anonym

aw vad söt du e gumman tack <3 o hejja dig att du antar utmaningen!

2011-12-29 @ 18:31:35
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter jättebra, heja dig!!! :D

2011-12-30 @ 09:55:47
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0