Söndag 18 dec - knytkalas!

2011-12-23 klockan 18:27:32
Som vanligt så har jag o vännerna knytkalas helgen innan jul för o fira min födelsedag :) O i söndags va de dags igen!

Började dagen med o va uppe redan vid 7,15 o städade o grejade. Sen rullade dagen på o jag gjorde så fint hemma. Gjorde ägghalvor. O sen kom Z o barnen o så gjorde vi omelett :)

Sen sminkade Z mig o jag bytte om innan resten av gänget kom. Vi va 12 vuxna o 4 barn. Mkt mkt mysigt :) Va superduper god mat också..

Sen kom tomten på besök, dvs min pappa i tomtedräkt :P Max va superglad o tackade tomten o kramade honom flera gånger. Nikki o Nora va lite rädda o Gustav va för liten för o fatta men julklappar fick de iaf. O de verkade mkt nöjda med de :)

O så fick jag lite födelsedagspresenter av mina underbara vänner
. Makaroner spritsset med 1 bok o hjärtformar av Bitta o Robban. Presentkort på Gina av JOhanna. Blomma av Sanna, Blomma av Emma o Jenny. Doftljus, vinglas o en nalle av Ica o Polly. Almanacka o choklad av Z, Johan o barnen o igår fick jag även en kokbok av dem :)

Mina kära vänner fick ett julkort från UNICEF från mig o hundarna med poliovaccin! Kändes bättre än o ge dom en chokladask, bättre o ge till de som behöver :)

När alla åkt hem så stannade Ica o Sanna kvar o vi snackade lite. Sen hade jag o Ica bästismys som vi kallar de. Godis o film. En riktigt bra film också som jag ska skriva om i ett annat inlägg när jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0