Hemresan från London till Timmersdala

2011-02-13 klockan 14:18:51
Vi tog våra väskor o gick neråt mot stora vägen för o försöka få tag i en taxi då de inte gick någon buss förrän mkt senare till Victoria station. Efter ca 45 min så blev jag jävligt nervös o trodde seriöst att vi skulle missa någon av de bussarna vi skulle med ut till Stansted för de kom inte en enda taxi o fanns inget telefonnr någonstans o Johanna svarade inte i sin telefon! PANIK! Jag hatar verkligen o stressa så jag fick fan panik där ^^

Men tillslut efter att vi fått tag i Johanna kom de e en taxi, fatta hur glad jag blev?? Vi hann med den bussen som va den sista tiden som jag fått fram 03,02! Skönt! Väl på bussen så mådde jag asilla o kunde verkligen inte slappna av när vi åkte inne i London på diverse ställen o plockade upp folk. Hela bussresan mådde jag dåligt o skakade, inte alls kul :( Ännu mindre roligt är att resan tar ca 2 timmar också!

Väl framme på stansted så lämnade vi in väskorna, gick igenom diverse kontroller innan vi satte oss o åt frukost på samma ställe som jag o Bitta åt frukost på sist! Mumsade i oss en frukost o jag o Ica kikade lite affärer o jag köpte ett par assnygga hörlurar till min iphone eller ipod, rosa, asnice :D Sen satt vi bara o slappade i väntan på flyget. Vi va ju lite tidiga men som sagt, hatar o stressa. E hellre 1 timme tidig ;D

Sen va de dags o gå bord på planet o flyga hemåt! Somnade kanske 30 min på planet o resten av tiden va jag vaken o mådde illa :( Väl hemma på svensk mark möttes vi av kyyyla! Fy satan va kallt ;( Jag o Ica promenerade bort o hämtade bilen o sen hämtade vi killarna o begav oss hemåt. Dock körde vi fel en gång innan vi va på rätt väg! Jag va vrålhungrig så Ica fick stanna på B(ö)gens i Alingsås så jag fick köpa korv med hälfta/hälfta. MUMS! Killarna sov så gott i bak så dom reagerade knappt på nåt. Jag va svintrött men höll Ica sällskap för hon va ju lika trött hon :)



Väl hemma i Timmersdala möttes jag av en superglad Tyson som kissade på sig när jag kom hem, min lilla prins <3 Sen va de bara o duscha o hoppa ner o jobba. Va astrött o försökte va glad o trevlig mot mina kunder men de såg nog hur slö jag va ^^

Efter jobbet så tog jag mina saker o gick ner till mamma. Pappa åkte till Thailand denna dag så jag skulle bo hos henne. Jag försökte va vaken men runt kl 21.15 så va jag helt slut o somnade i soffan! Då hade jag vart vaken i mer än 40 timmar. Trött? OJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0