Lördagen i London!

2011-02-03 klockan 16:22:44
Brorsan fick äran o ställa telefonen på 8,45 tror ni han gjorde de? Jag vaknade 11,15 o insåg att vi sovit alldeles för länge. Stressade o mötte upp Johanna i Notting hill för o kolla in Portobello road.



De va mysigt o strosa iomkring ibland husen o kollade på alla små stånd på den stora gatan. Vi va ju inte ensamma heller precis. Hörde massvis med svenska ;) Köpte goda cupcakes i en asmysig liten butik!



Efter vi gått klart på portobello så åkte vi tillbaka till Paddington där vi åt lunch på subway(sååå mkt goare i London) o en god cupcake o sen åkte vidare till Shepard´s bush där Westfield ligger. Europas största shoppingcenter. Sist jag va där så såg jag Lipsy butiken o där vet jag att jag ville ha någon klänning. Så vi gick o kollade i några affärer o sen till Lipsy butiken. Kom därifrån med 2 underbara klänningar o 98 pund fattigare ;)



Väl klara där så åkte vi till Kilburn park. Där har dom ett Primark också. Mktmkt mindre dock men blev inhandlat lite grejer iaf ;) Sen va vi inne på ett superdrugs o köpte en massa roliga ögonskuggor o lite smink :D Sen till Iceland där spriten införskaffades för kvällen. Blev lite gott o blandat o jäävlar va tungt de vart :D Andreas kom o joinade oss också när vi va på Iceland!



Sen va de dags o åka hemåt till kära paddington. Johanna o Andreas bytte tub o på en station gick min primark påse sönder. Lite pinsamt då jag hade lite underkläder osv i den o de for ut på perrongen ^^ HAHA!

Väl tillbaka på hotellet så va de bara o duscha, Ica färgade håret o killarna drack öl o testade min BH ;P



Sen åkte vi till Kensall Green o till Johanna o Lindas lägenhet. Där va dom o så Andreas o vi beställde lite kinamat o drack. Shottade o grejer. Hade de askul :D Vissa hade de lite roligare än andra ;) Spelade ÖL-spelet där en regel va att man inte fick säga någon i rummets namn utan alla hette Börje. Fatta hur många straffklunkar de blev för de? ;) MASSVIS!




Sen tog vi bussen o skulle till Charing cross men allt blev inte som de ska o Jag, Ica, Brorsan o Mikael tog en taxi tillbaka till hotellet istället! Hade en assskul förfest iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0