Måndag-söndag v7!

2011-02-21 klockan 12:12:48
Får bli veckoredovisningar när man inte hinner blogga varje dag!
Har blivit en liten paus i viktnedgången då min fot krånglar så jag kan inte träna något :( Ska ge mig på de idag igen för o se om foten håller eller om jag får ta o gå till läkarn igen...

Måndag:
Upp o jobba fm. Alltid lika glad på måndagar, not! Hatar måndagar. Bokade ett hotell till mig o Sara i London också! Sen efter jobbet kom Bitta o vi bestämde oss för o åka till stan. Egentligen skulle vi riva tapeter men sket i de ^^ I stan så handlades de lite smått o gott som vanligt! Sen va vi hemma hos mig o kikade på film, åt god baguette o chokladpudding, de va ju faktiskt alla hjärtansdag :)

Tisdag: Sovmorgon, skööönt!  Va inte alls på humör så låg i sängen o kikade på en film o grejade hemma lite innan de va dags o jobba. Efter jobbet gjorde jag nog inget speciellt!

Onsdag: Upp o jobba morgon. Efter jobbet så slappade jag o Tyson lite innan jag tog o åkte till Sanna. Fick psykbryt på min bil när jag skulle åka! Hemma hos Sanna så pratade vi en massa, gjorde god mat, spanade på facebook, kikade på tv o gjorde musse pigg våfflor. Riktigt bra kväll med världens bästa Sanna :)

Torsdag: Tyson kom som ett yrväder på morgonen då han sov hos mamma o pappa eftersom jag inte kom hem förrän sent från Sanna. Vi grejade hemma lite, röjde ur min garderob i sovrummet. Slappade i sängen o kikade på tv innan de va dags o jobba. Efter jobbet vet jag inte va jag gjorde ^^ 2 månader kvar till London denna dag också ;)

Fredag:
Upp o jobba fm. Dagen gick fort som tur va! Sen va de helg för min del, 12 arbetsdagen i rad va gjord! Efter jobbet så tvättade jag, städade o grejade i lägenheten. Sen va de bara o hoppa ner o jobba en stund innan jag, mamma o pappa åkte till Julia. Där va de 20årskalas o de bjöds på sallad o kladdkakemuffins. Dock stannade vi inte så länge för Tyson va hemma själv men de va en bra fredagskväll :)

Lördag: Vaknade tidigt. Typiskt när man e ledig o kan sova ut. Låg kvar i sängen o kollade på tv innan de va dags o gå upp. Gick upp o började riva tapeter i mitt lilla sovrum. Rev klart alla väggar, kommer bli riktigt bra tror jag :D Sen grejade jag i garderoberna i lägenheten, tömde ena akvariet o lite smått o gott.

Sen va de dags o göra sig iordning för kvällen. Blev såklart sen då jag inte hittade ett axelband till klänningen jag tänkt o ha så fick bli en klädkris mitt i allt men de löste sig bra ^^

Sen skjutsade mamma, mig , Ica o Polly till Julia o Joni. Där va Malin o massa av Julias kompisar. Förfestade hos Julia o de va en hel del alkohol iblandat. Haha! Spelade sanning o konka o jävlar va vi skrattade. En lyckad förfest o alla va fulla ^^





Sen gick vi till Stadt o där dog de väl ut lite så va väl där i typ 1 1/2 timme innan jag, Ica, Polly, Malin, Julia o Joni o min bror gick o köpte en pizza innan Icas syster kom o hämtade oss. Fick ligga i bagaget till Malin för fick inte plats i baksätet. De va en annorlunda upplevelse men kul va de :D Väl hemma somnade jag som en stock.. En riktigt lyckad kväll!

Söndag:
vaknade redan vid 8. Helt sjukt. Mådde bra också :D GÖTT! Låg o kikade på tv tills jag tröttnade sen gick jag ner o väckte Tyson som sov hos mamma o pappa! Sen somnade vi om en stund ^^ Sen åkte jag o mamma till stan. Köpte andra tapeter till mitt lilla sovrum, hittade ett par snyggare ;) Skitnöjd!

Väl hemma så grejade jag i lägenheten, rensade ur min byrå i hallen, plockade ur min städskrubb o plockade upp en massa saker på vinden. Sen fick jag fika hos mamma o pappa innan jag o mamma åkte till Tboda. Där gick min mamma, hennes 2 systrar o min morbror fru igenom mormor o morfars smycken. Eftersom jag jobbat med guld osv så fick jag va med o kolla lite stämplar osv. De bjöd på god räksmörgås, de va niiiice! Väl hemma kikade jag på tv o slappade i sängen! Farligt med tv i sovrummet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0