Tisdag-söndag v5

2011-02-13 klockan 14:31:50
Tisdagen: Jobbade eftermiddag då jag behövde sova ut ^^ På förmiddagen så gjorde jag antagligen ingenting o bara tog de lugnt eftersom jag va så himlans trött! Efter jobbet så intog jag soffläge o gjorde ingeting då heller :D

Onsdagen: Såg likadan ut som tisdagen ;)

Torsdagen: Jobbade förmiddagen, sen gjorde jag nog ingenting på eftermiddagen! HAHAA! Roliga dagar man har ;)

Fredagen: Upp o baka en sockerkaka innan jobbet! Efter jobbet så åkte jag till Malin i Mariestad o vi kikade på Lets dance o snackade massa skit, mys :)

Lördagen: Vaknade redan 8,30 på min lediga lördag, ångest! Jag o mamma åkte till Mariestad o shoppade lite. Eller mamma gjorde! Sen va vi inne på Jysk o där hittade jag en assnygg helkroppsspegel för bara 400:- så den va jag tvungen o köpa. Dock va de inte de lättaste o få in den i min lilla bil men vi lyckades även om jag fick sitta asdumt med huvudet på vägen hem för den va precis i tinningen på mig ^^

Väl hemma så grejade jag lite innan jag duschade o bytte om o åkte till stan. Mötte upp Zenita o vi gick o såg "Love and other drugs" o gick ut o åt god mat på Sands, myskväll :) Va inne hos Bitta på jobbet en sväng innan Zenita tog bussen hem o jag körde hem i halkan!

Söndagen: Vaknade 9 av att mamma brötade omkring i huset så bara o gå upp. Käkade frukost o drog omkring lite innan jag o mamma åkte till min bror. Vi hjälpte honom o greja lite i han o Söders lägenhet. Killar kan verkligen ingenting om heminredning så deras lägenhet behövde en kvinna som styrde upp de hela. Tyckte vi lyckades bra med de vi hade ^^

Sen tog jag en promenad upp till Bittas jobb o väntade på henne när hon bytte om o så tog vi en fika på rådhuscafeét! Myspys! Vi pratade om allt som vanligt. Sen så sög de lite i shoppingtarmen så vi åkte förbi Elins esplanad o jag köpte nya linser för 6 månader framåt, träningsbyxor, träningslinne o en tshirt o lite mat inne på Maxi. Sen åkte jag med Bitta hem så hon släppte av mig hos mamma.

Sen åkte jag o mamma till min moster i Töreboda. Där fick vi god kvällsmat o pratade o skrattade o kikade på Solsidan innan vi va tvungna o åka hem! Väl hemma hos mamma så kikade vi på tvn innan de va dags o sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0