Dagens lunch o en annorlunda tallrik..

2011-01-07 klockan 13:14:07
Innan nyår så kikade jag i "Må bra" tidningen o såg en tallrik som verkade bra för mig..

Tallriken heter LAGOM o är från Hållavikten
Den är uppdelad i tre fält, 1/2 tallriken är ansedd för grönsaker, 1/4 ris/pasta/potatis o 1/4 kött/fisk/kyckling.

Idag kom den med DHL så va o hämtade ut den o passade på o använda den till lunchen!



Dagens lunch bestod av kokta morötter o ärtor, 1 äpple. Köttfärs o champinjon i creme fraiche o taglatelli! Så jäääävla gött! Nu är jag sviiiin mätt, då håller jag mig mätt ett tag på jobbet :)

Frukosten idag bestod av två halvor skogaholmisar, leverpastej o salami o en apelsin :D MUMMA!

Nån annan som har testat Hälsotallriken??

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken bra tallrik. :)



Sv: Dessa två intervjuer är för en tjänst som säljare :)

2011-01-07 @ 14:55:07
URL: http://mystruggle.webblogg.se/
Postat av: Karro

Sv: Ja, ska se till så att det är seriösa företag. Ska även be min mamma kolla upp företagen, hon jobbar på Bolagsverket, innan jag bestämmer mig :) Vill se så att allt är ok där.



Haha okej. Jag har min syndardag idag. :P

2011-01-07 @ 15:39:09
URL: http://mystruggle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0