Dåligt bloggande..

2011-01-23 klockan 10:50:22
I know. Men i torsdags så fick jag ta mitt pick o pack o flytta ner till mamma o pappa. Jag hade nämligen bara 14 grader i lägenheten o pannan krånglade så skulle ta någon dag innan jag kunde flytta hem igen pga den dåliga värmen o brist på varmt vatten :P

I fredags så vaknade jag av att pappa kom in med Tyson till mig, han sover inne hos dom för jag vill inte trängas med honom i en 80 cm säng :P Sen gick vi upp o grejade, duschade, käkade frykost osv.

Sen va jag o Ica ute på en 45 min promenad med alla hundar. Hon har två hundar o sen är hon hundvakt åt en så de va 4 hundar totalt. Jag hade Tyson o Trixie, de älskar varandra :) De gick lösa o busade lite. Men Tyson e lite feg, men de e för att han e lite mindre än dom andra ^^ Tyson frös efter ca 20 min så han fick sitta innanför jackan resten av promenaden :)

Efter de så va de bara o äta lunch o börja o jobba. Dagen på jobbet gick fort.. Eller helt okej fort. Man e ganska handikappad när man inte kan göra nåt på datorn ^^ Dagrapporter, fakturor, skicka tillbaka tidningar osv men snart kommer den nya datorn :D

Efter jobbet åkte jag med mamma till stan o handlade på nya Ica kvantum :) Kvällen spenderades i soffan o kollade på Let´s dance :D


Trixie till vänster ca 18 veckor gammal o Tyson till höger ca 9 veckor gammal. De har vart kompisar sen de va små valpar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0