Denna söndag..

2011-01-02 klockan 18:03:47
Vilken morgon jag hade. Skrev igår om att klockan inte ringde o jag vaknade 20 min innan jag öppnade. De blev ytterligare en stressig morgon. Vaknade 9,50. O jag öppnade 9.00!! Panik, skulle öppnat för 50 min sen... Bara skynda mig o göra mig iordning, men samtidigt kommer min mamma så hon öppnar så jag kunde byta om o göra mig klar för ett dag på jobbet. Suck alltså! Jävla telefonjävel, tur att jag vaknade annars vet jag inte hur länge jag hade sovit vidare ^^

Dagen på jobbet gick bra. Huvudvärk o massor o göra, en underbar kombo.. NOT! Men nu är jag hos mina föräldrar, har käkat god mat innan morgondagen o kikat på tv.

Ne om man ska ta o gå hem o kika på en bra film, mumsa i mig en maaaassa godis o dricka massa cola o inte göra ett skit. Imorgon är de ändring på de hela..

Har ni också drabbats av iPhone-väckarklocka-buggen?


Min älskling, förutom Tyson! Är totalt iPhone-beroende men kommer köpa mig en väckarklocka nu så jag inte försover mig igen...

Kommentarer
Postat av: JD | - 30,1 kg!

älskar också min i-phone :)



jag älskar tatueringar!

nån jag är mer nöjd med.. hm.. älskar handleden mest tror jag ;)

2011-01-02 @ 19:40:25
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Sophia - Mitt liv i Los Angeles

Sv: Hej! Kul att du gillar min blogg!



Min rumskompis hade samma problem, går tydligen att lösa genom att du sätter alarmet på upprepande. Alltså att den går av varje dag. Det är en lösning tills Apple kommer med en bättre

2011-01-02 @ 19:58:50
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Sv: Vad kul att du vill vara med :D

2011-01-02 @ 20:18:46
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Emma

Min pojkvän var med om det igår, han hade satt igång ett alarm som var sparat sen 2010, men om man gör nya alarmtider nu så fungerar de :)

2011-01-04 @ 13:32:51
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0