Ledig lördag..(Långt inlägg)

2011-01-16 klockan 00:36:01
Nu igen. Denna helgen e jag ledig igen! Precis som de ska va :D Jobbar bara var tredje helg numera. Så härligt! Jobbar ju varje varddag så e värd de ^^

Igår(fredag) efter jobbet så fick jag hem mitt nya köksbord o stolar så började montera direkt. Men fick psykbryt efter fjärde stolen så gav upp o gjorde en vitkladdkaka och mat istället. Blev ugnsbakad kyckling med bacon o ost o vitlökssås med potatis o morötter i ugn :D SKITGÖTT :D Jag kan om jag bara vill! Sen kom Bitta o vi käkade o kollade på Let´s dance o hade allmänt trevligt. Tjötade skit o hade de så bra så :D En riktig myskväll!

Idag så sov jag o Tyson till 9,45 innan vi gick upp o gick ner till mamma o pappa. Sen åkte jag o mamma till Mariestad där vi kikade i lite olika affärer. Köpte upp mitt presentkort på ÖNSKA butiken utan bekymmer o detsamma med Mio-presentkortet :P Vi fikade också, en vaniljsemla. GÖÖTTANS!

Väl hemma blev de hounungsrökt lax med pressad potatis o romsås, mummma! Sen kom J, Z, Nora o Nikki, Nikki är mitt fadderbarn :D Vi fikade o pratade o busade med barnen. Va så himla kul o se dom, saknar dom när man inte ser dom så ofta :( Mina små töser <3

När de åkt så duschade jag innan jag gick ner(okej fick skjuts av mamma) till Ica o Polly. Vi va på Alpina o käkade en god pizza. Sen va vi hemma hos Ica o Polly. Vi kikade på "Tomorrow, when the war began". SKiiiitbra o spännande film :D REKOMMENDERAS!

Är det någon annan som läst John Marsdens böcker "Imorgon när kriget kom" eller någon annan av de 6 böckerna i den serien?



Leta som fan efter de böckerna på svenska nu. Vill läsa dom igen! Kommer ihåg att jag läste de på högstadiet men tror bara jag läste de 3 första!

Hoppas ni alla haft en kanonbra lördag! De har jag haft, ätit som fan så mår så jävla illa nu ^^


KOLLA PÅ TRAILERN! Filmen e riktigt jääävla bra! :D

Kommentarer
Postat av: Karro

Du verkar ha haft en bra helg. :)

Jodå. Det har jag haft. :)

2011-01-16 @ 00:39:53
URL: http://mystruggle.webblogg.se/
Postat av: Katta

HAHAHHA vilken tur, jag trodde att jag var den enda i sverige typ hahaha KRAM!

2011-01-16 @ 12:26:37
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har dom böckerna på svenska så du kan låna dom av mig om du vill =)!

2011-01-16 @ 14:31:49
Postat av: Hannut

Heeeej Fia!

Har den filmen kommit nu?!

Jag ÄLSKAR böckerna, läst alla flera gånger! Måste se den! :)

KUL

2011-01-17 @ 09:23:27
Postat av: Sandra

Det är mina favoritböcker of all time! Sjukt jävla bra! Filmen är inte fyskam heller :)

2011-01-18 @ 10:19:43
URL: http://missmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0