Min dag..

2011-01-04 klockan 21:06:52
Jobbade 7,30-13,30! Morgontrött jag är inte så jätteglad o gå upp på morgonen ^^

Efter jobbet så vilade jag o Tyson o kikade på tv! Asskönt verkligen. Sen tog jag o började med julpyntet. Plockade bort allt från julgranen o slängde ut den på balkongen. Skönt o få allt i sin ordning igen.
Sen va de bara o plocka bort lampor, tomtar o byta gardiner. Så nu är vårgardinerna uppe, lampor är uppe o nu känns de ompysslat igen!

Vill ni se min lägenhet nu efter julpyntet??

Har även gått 15 min på bandet framför "Änglagård 2", ska upp 15 min igen tänkte jag innan det är dags o gå och hämta min prins som är hos mormor o morfar(dvs min mamma o pappa)  ;D



(Min underbara prins Tyson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0