Nyårsafton o nyårsdagen!

2011-01-01 klockan 23:38:32
Igår så jobbade jag 9-15 innan jag pyste ner till mina föräldrar o tog de lugnt innan gjorde mig iordning för kvällen! Kvällen spenderade jag med mina vänner Bitta, Robban, Ica o Polly. Vi åt god mat, pratade en massa skit, killarna bastade o rullade sig i snön o hade de allmänt trevligt. Dock va vi alla väldigt trötta så blev o åka hem runt 1-tiden o sov..




Imorses vaknade jag av panik o kollade på klockan. 10.39 o jag började jobba 11. Bara upp o ta på mig mjukiskläder o springa ner till jobbet. Va där 10.54. Stressigt. Sen såg jag på aftonbladet att Iphone hade en bugg på påminnelserna inatt så många iPhoneägare blev utan en väckning, inkl mig! ^^ Jobbade 11-15, efter jobbet gick jag ner till mina päron o chillade.

Sen åkte jag iväg med Ica o Polly till stan. Där hämtade vi upp Sanna o mötte upp Bitta o Robban. Vi käkade mongolisk buffé på Thaihouse, mums! Hade en mkt trevlig stund, skrattade o bara njöt av den goda maten o de trevliga sällskapet :) Underbara vänner jag har! <3 Sen åkte jag hem till mina föräldrar o hälsade på dom o min moster o hennes gubbe o sen sa jag god natt till Tyson o gick hem till mig(oss). Han sover hos dom inatt! Sen duschade jag o nu kikar jag på "Mamma Mia!" o den är typ slut nu så nu blir de o sova. Dags o jobba imorgon igen ^^

Ni har väl sett "Mamma Mia!"? En riktigt Må-bra film :D

// fia . Mamma Mia here I go again..



Hade inte tackat nej till o Mamma Mia snyggingen - Dominic Cooper breve mig inatt ;)

Kommentarer
Postat av: tigerhonan

ja visst är det så :-) den enda i min närhet som försöker gå ner i vikt är min mamma :-P ja gör du så. godnatt :-)

2011-01-01 @ 23:45:22
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0