Vem är Fia?

2011-01-01 klockan 23:21:42
Här är lite fakta om just mig!


Tre frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja
Har du varit kär i någon? Ja

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? Sara Sofia Therese Blomkvist
När fyller du år? 21 December
Vad har du på dig just nu? Tshirt o trosor
Vilken årstid är bäst? Sommaren såklart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna när jag e rejält utvilad o äta en god frukost
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min ögonfärg
Vad är du bra på? Guitar Hero^^
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, Tyson, Maja och vännerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Ensam

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ica
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla :D
Vem är snyggast av dina vänner? Alla såklart :D
Vem är mest partyprisse? Sanna
Vem är den du helst har filmkväll med? Ica, vi tycker om samma sorts filmer ^^
Vem av dina vänner är mest "evil"? Ingen, dom e helt underbara :)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen, vill ju träffa den personen själv ;)

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Tyson? ;)
Vem ser roligast ut i din familj? Pappa? Han e iaf alltid smutsig
Vem är coolast? JAG :D
Har ni något husdjur? Jag har chihuahuan Tyson och mamma och pappa har min katt Maja boende hos sig
Vem står för underhållningen? Tyson och Maja
Sover du oftast med? Tyson
Roligaste kvällen med familjemedlemmarna? De finns många :D

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Gått upp och jobbat
Har du varit glad idag? Jadå, en stressig morgon då klockan inte ringde o höll på o försova mig till jobbet men annars så har den vart bra så då är jag glad :D
Har du varit ledsen idag? Nej!
Har du gjort något bra idag? Tagit hand om mina kunder och skött mitt jobb
Vad ska du göra nu? Borsta tänderna, kika klart på "mamma mia!" o sova
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch, mongolisk buffe på Thaihouse o gott o blandat :)
Har du duschat idag? Japp för 1 timme sen kanske
Är du trött nu? Nepp men sov till 10,40 så!
Vad händer imorgon? Upp o jobba sen ska jag in o handla mat på maxi!

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? För 1 1/2 timme sen kanske
Hur länge sen var det du träffa din pappa? För 1 1/2 timme sen kanske
Älskar du din mamma? Självklart! Mest av allt
Älskar du din pappa? Självklart! Mest av allt

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Nej bara tv :S
Vad gillar du för musik? Blandat, pop, rock, techno, Rn'b mm.

FAVORIT
Film? "Twilight", "Narnia", "A walk to remember" "Step up", "The notebook", mm. Kan rabbla upp hur många som helst!
Låt? Finns alldeles för många!
Bok? Harry Potter och Twilight serien
Mat? Tacos och cheeseburgare
Dryck? Cola
Stad? Varberg
Land? USA och Turkiet
Ämne i skolan? Samhäll
År? 1988 :D

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt ? Svart
Hund eller katt ? Båda
Tv-spel eller datorspel? TVspel
Kakor eller Bullar? Kakor
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Blåa ögon eller bruna? Bruna
Choklad eller lakrits? Choklad, men helst surt godis
Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster of course
Coca cola eller fanta ? Cola
Randigt eller prickigt? Prickigt
Älska eller älskas? Älskas
Leva eller dö? Leva

--------------------------------------------------------------------------------

Rolig lista va? Kopiera gärna :)

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Jag hoppas det :) Ja det är alltid kul att ha någon som peppar och stöttar :D

2011-01-01 @ 23:24:33
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0