Nattinlägg. Svårt o sova...

2011-06-02 klockan 00:19:48
Idag har jag o hundarna slappat inne då de vart trötta som vanligt. De blir de av värmen. O jag va trött för jag sov hemskt dåligt :( Hoppas inte mina sömnproblem kommer igen för då går jag o dränker mig. Sist va i feburari då jag under flera veckor kanske bara sov 1-2 timmar per natt, om jag ens kunde somna.. Snacka om att man va som en zombie på jobbet? Öhh ja :P Fast de hade med att jag var deprimerad o ledsen men nu e de på bättringväg men är långt ifrån bra. Jag tror att de har med vikten o göra faktiskt. Att jag har dåligt självöftroende osv. Jag har ju VÄRLDENS BÄSTA familj o vänner, o hundar såklart som jag älskar mest av allt! Hur kan man må dåligt då??
O nu e sommarn här o jag älskar de. Dock innebär sommar för mig mkt jobb o mer ansvar eftersom min chef, dvs min mamma ska ha minst 3 veckor semester o de betyder att jag får huvudansvaret för allt som hag inte har sen tidigare. Älskar när jag själv får vara chef, en dag ska jag vara chef över ett företag. Jag skulle passa perfekt som de. Jag är hård men rättvis fast jävligt snäll också ;D
Ne nu ska jag uppdatera ang min mat o sen ska jag försöka sova. Imorgon eller ja, idag blir de jobb 8,30-16,15. O jag hopppas på bra väder så jag får sälja mkt glass o dricka så dagen går fort :D

Någon mer som har sömnbesvär?
Här sov jag gott, 1 januari 2004 nere i Vetlanda med min älskade ögonbindel o min Svenska landslagskudde :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw thanks honey! Jo da dessa dgr har varit cp stressande .. bloggade lite igår ska kö mot kvällen också men dt e full rulle nu men tar en liten paus :P



super fin på den bilden med grön klänning!



btw mkt ägg , gått på Atkins :P?



Puss o kram <3

2011-06-03 @ 11:15:58
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0