Onsdag!

2011-06-02 klockan 00:28:25
Förmiddagen spenderades inne framför tvn o en 20 min crosstraining innan jag va inne i stan o köpte hundmat till vovvarna :) Sen har jag jobbat o nu ikväll har jag varit på bilbingo. Vann inget :'( Både otur i spel o kärlek, de suger :/ o kikat på "true blood", precis börjat på den serien, e lite seg jag erkänner :D

Dagens mat:
Frukost: 1 dl lätt vanilj youghurt med hallon
Lunch: 100 gram kyckling
Mellanmål: En GB sandwich(i know men kunde inte motså)
Middag: Stekt potatis med ägg
Mellanmål: 2 kokta korvar i bröd o en kaka på bingon :(
Dock översteg jag inte mitt kaloriintag idag pga dålig frukost o lunch, puh! Men imorgon blir de skäprning. Har fixat god frulle nu spå jag har imorgon bitti på jobbet!

Hur har er onsdag varit?

(Om ni underar varför jag skriver skumt så är det för jag skriver från min nya dator, o skärmen är TVn o mina linser har fel styrka o jag ser halvkasst o tagentbordet e ganska litet ;) )
Min nya fina lilla, verkligen pyttelilla stationära dator som jag har inkopplad till tvn i vardgasrummet. Lyx med stor bild o inget krånglande med kablar eller ljud!, nu är det äntligen surroundljud1 ÄLSKAR DEN :D En present till mig själv för att jag fick så mkt tillbaka på skatten ;)

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vad har du för kalorigräns nu igen? :)

kämpa kämpa :D



vilket lyx med datorn!

2011-06-02 @ 09:23:28
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Håller tummarna för dagen då :D

2011-06-02 @ 10:25:59
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

ja men det låter vettigt, det är bra att snåla på kalorier :D

2011-06-02 @ 17:04:50
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0