Torsdag!

2011-06-02 klockan 23:11:15
O röd dag. Kristi himmel... Jobbat. Mådde verkligen dåpligt imorses, de beror på alla ägg jag ätit i veckan. Så får jag sluta med de några dagar för o se om magen o jag kan komma överens bättre. Va inte alls kul idag :'(
Syndade idag efter jobbet. Annelie o Martin, mina grannar bjöd, eller ja köpte allt o så gjorde vi hemmagjorda hamburgare o de va sååå jävla gött :D De slank ner någon chokladbit också, o nu har jag sån åååångest. O känner mig jättedum o uppblåst. Men de beror på att lingonveckan är på ingång o då mår man aldrig bra som tjej tyvärr. Eller inte jag iaf :'(
E precis hemkommen, har hämtat mina två pälsbollar som vart med mamma o pappa i husvagnen sen igår. Tyson ligger bredvid mig i soffan o Tindra ligger på kudden i hallen. Sitter här i mina jeansshorts som jag hade förra sommarn o deppar. Dom e för små :'( Så nu tänkte jag lyssna lite på spotify o deppa o diska o sen ska jag sova..
Imorgon bitti ska jag upp vid 8 o kör minst 40 min på crossen o käka frukost innan jag börjar jobba kl 10-19,15. Lååång dag imorgon men jag tror att jag kommer va pigg om jag går upp o crossar på morgonen, eller hoppas iaf ;)
Hoppas er röda dag har vart bra. Någon mer som har ångest?


Ångest att jag förra sommarn vägde flera kilon mindre än va jag gör nu. Älskar förövrigt denna bilden på mig. Tagen på J o Z´s bröllop 7/8-2010!

Kommentarer
Postat av: Karro

Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll från bloggen....



Det är verkligen en fin bild på dig =)

Har gått och blivit sjuk så kan knappt äta något utan att må illa. Så har druckit läsk bara för att få i mig socker så att jag kan stå upp i alla fall, fungera någorlunda normalt. Blir så yr annars. Så har lite ångest över det =/

2011-06-03 @ 20:41:13
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0