Mån-fred v9!

2011-03-08 klockan 09:41:39
Måndag: Grejade hemma på förmiddagen, grejade i mitt fina gästrum :D Sen va de dags o jobba. Efter jobbet drog jag till Ica o Polly där vi spelade kort. Polly den jäveln nollade mig o Ica när jag hade 40 poäng, något missnöjd Fia va de då o Polly fick höra diverse fula ord ;) Dålig förlorare? OJA! Sen kikade vi på en askass film ;)

Tisdag: Låg o slöade hela förmiddagen då jag inte riktigt kände mig i form :( Sen va de bara o jobba o sen slappa resten av kvällen!

Onsdag: Jobbade på förmiddagen. Sen så vilade jag o Tyson en sväng. Sen så ringde Ica precis när jag skulle gå ut o gå med Tyson i solen. Dom va på väg till Ikea i Jönköping o va bara i Skövde. Så de väntade där o jag slängde mig in i bilen o åkte till Skövde för o åka med dom dit ;) De blev en härligt em/kväll på ikea. Vi fikade, shoppade o hade allmänt kul. Allra bäst va Ica´s beslutsångest över plasttulpanerna som sen kostade 40:- st o inte va lika intressanta då ;) Väl hemma så hämtade jag Tyson o vi gick hem o sov :)

Torsdag: Upp o jobba. Va ute med Tyson på morgonen då mina föräldrar var bortresta. Sen så kom Anders o hämtade Tyson. 12-timmarspasset på jobbet gick an. Det är såklart långtråkigt men de gick bra. Anders kom med Tyson vid 16 tiden o när jag slutat så gick vi på en promenad o parkerade oss i soffan o slöade resten av kvällen ;)

Fredag: Upp o gå ut med Tyson tidigt, han va jäätteglad på matte då ;) Sen va de bara o jobba. Min faster kom o tog hand om Tyson i några timmar så slapp han va själv hela dagen! Sen vid 16 tiden kom Sara o jag stannade hos henne en stund innan jag åkte ner o handlade kvällens mat - hemmagjorda hamburgare :) Sen hjälpte jag Sara att stänga o vi åkte med Ica o Polly till Mariestad o Godislagret där de blev en stooooor godispåse till fredagsmyset :)

Väl hemma så gjorde jag mat till mina 3 underbara gäster o vi kikade på en film, den va riktigt skum o dålig ;) Sen gick Ica o Polly hem o Sara stannade hos mig o Tyson för hon skulle jobba med mig på lördagen :)

Lördag: Sara va först uppe av oss, de e ovanligt när hon sover över ;) Va nere o lämnade Tyson hos min bror som sov hos mina föräldrar. Arbetsdagen gick fort då det är mkt med travet på lördagar. Efter jobbet så vilade jag o Tyson en stund innan kvällens gäster kom o hämtade upp mig.

Vi va o handlade sen så gjorde vi god mat. Polly o Robban hade jättekul o facerapeade min fb o va dom skrattade. Bitta hade nog träningsvärk dagen efter för hon hade lika kul hon. Sen kom Ica från jobbet o vi spelade kort. Ica vann denna gången, typiskt :P Kvällen va kanonbra, underbara vänner jag har <3

Söndag: Upp o lämna en glad Tyson hos mormor o morfar! Sen va de bara o jobba 8,30-16,00. Efter jobbet så åkte jag o mamma till Hallsberg o kikade på en liten hundvalp. Hon va gudomligt söt. O vilka lugna hundar hon hade kenneluppfödaren. Helt underbara o jag o mamma blev såklart helsålda på den lilla godingen ;) På vägen hem stannade vi o åt på Burger King, de gav mig ordentliga London känslor eftersom jag bara ätit på Burger King i London de senaste gångerna ;D Väl hemma halvsov jag i soffan efter en tuff vecka på jobbet...



Den lilla söta valpen jag och mamma var o kollade på i söndags :)

Kommentarer
Postat av: Z

Vilken liten goding!

2011-03-08 @ 13:28:04
URL: http://tassandetassar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0