Mån-sön v10

2011-03-18 klockan 20:21:43
Har missat o uppdatera så lika bra o skriva lite! Vill ju komma ihåg va jag gör om dagarna när jag blir gammal :)

Mån:
Upp o grejade på morgonen. Sen va jag o Tyson på en promenad, trodde de va varmt ute men så fel jag hade. Svinkallt o ashalt :S Jobbade. Efter jobbet så bestämdes de att de skulle bli en liten kompis till Tyson :)

Tis: Upp o jobba. Efter jobbet så blev de o pysa till frisören o färga håret. Avfärgade håret, la i en annan brun som va ljusare o gjorde ljusa slingor. E så trött på o färga utväxten hela tiden så försöker bli lite mer ljushårig! Blev lite röda toner i håret men de blev kalasbra! Efter de så åkte jag o Tyson till Zenita o barnen i Lidköping. Fick tårta då det var Nikki godingens 1årsdag :) Sötnos! Efter de så åkte jag hem o gick o la mig, mådde inte alls bra :(



Ons: Vet inte va jag gjorde på fm o på em jobbade jag ^^ 

Tor: Jobbade. Precis efter jobbet så ringde Johanna från sitt London nr o hon frågade om jag ville komma in till Skövde o fika. Den lilla busen hade åkt hem från London för o överraska alla o va jag blev överraskad. Bitta ska vi inte prata om när vi gick in till henne på jobbet. Svinkul o se hennes min :D Jag o Johanna gick o fikade o när Bitta slutat kom hon också. Sen åkte vi o skulle överraska Johannas pappa men de gick inte så bra efter ca 30 min gav vi upp o Johanna lånade min bil o åkte hem till sina päron. Jag o Bitta gick i stan men jag hittade ingenting, de e ovanligt för mig ^^ På kvällen så käkades de pizza med Bitta, Robban, Ica o Polly o vi kikade på en dålig film ;)



Fre: Upp o åka till stan med Johanna. Hittade lite smått o gott i klädväg o så åt vi en god lunch på gräddhyllan :D Sen va de bara o jobba :( Sen va de meningen att jag o Johanna skulle gå ut men jag va så trött så de blev inget med de. Va helt slut verkligen :( Så kvällen spenderades hos mamma o pappa o la mig jättetidigt!

Lör: Upp o jobba. Efter jobbet slappade jag, städade o tvättade. Sen så gick jag o Tyson till Ica o Polly där vi kikade på film :)

Sön: Upp o jobba. Efter jobbet så slappade jag hos mamma o pappa innan jag, Sanna o Ica åkte till Bitta i stan! Där åt vi goda baguetter, cheesecake o drack cider, alkoholfri såklart ;) Spelade kort, askul! Fick 4tal i ESS! Yippie :D Sen va de bara hem o sova :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hihi, du har hunnit med en del, ja :)



Sv: Tack så mycket!

2011-03-22 @ 13:25:11
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

oj så du hinner med :) snyggt hår!

2011-03-22 @ 16:24:58
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Sv: Hehe, ja de flesta verkar vara inne på Vickans frisyr!

2011-03-24 @ 10:34:34
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Linda

Både du och jag har fixat frillan. Så nääjs!



HAHA suger att kliva upp när man har sovmorgon iaf, precis som du säger. Antar du inte får många sovmornar nu när du har en liten beeeebis ;)



Jag tror nog också att det blir varannan vecka nu! :P



Fotbad är guld värt. Så jävla underbart!

2011-03-25 @ 11:36:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0