Mån-sön v12!

2011-03-30 klockan 21:29:20
Mån: Tindra va morgonpigg så va uppe tidigt :) Förmiddagen spenderades framför tvn o kikade på "Veronica Mars". Sen så mötte jag upp Ica o Polly o vi tog en sväng till gymmet i 45 min innan jag skulle jag jobba! Va skönt.. Jobbade em. Efter jobbet tog jag, mamma, Annelie o Tyson en promenad i kylan! Va skönt :) När vi kom tillbaka från promenaden så mådde jag dåligt, hade sån huvudvärk så fick gå hem o lägga mig!

Tis: Upp o jobba på fm. Mådde inte bra alls :( Efter jobbet så vilade jag innan Sanna kom o vi gick på en promenad med Tyson. Va kul o snacka lite :D Sen så kikade jag på "Veronica Mars" innan jag, mamma, pappa o hundarna åkte in till stan o till min bror o hjälpte honom i hans lägenhet :)

Ons: På förmiddagen så låg jag framför tvn o kikade på "veronica mars", mådde inte alls bra :( Jobbade. Efter jobbet tog jag, Ica, mamma o alla hundar en promenad innan jag parkerade arslet framför tvn, Glee, Greys o off the map :D

Tor: Upp på morgonen o jobba.. Efter jobbet kom Zenita o barnen. Vi tog en lååångpromenad i de fina vädret. Va ute i 1 1/2 timme. Tindra låg invirad i en filt i vagnen hela promenaden typ :) Sen käkade vi glass hemma hos mig o snackade innan de åkte hem! :) Mysdag verkligen med mina små gosegummor <3 Efter de så slappade jag säkert hos mamma o pappa innan de va dags o kika på mer "Veronica Mars". Beroendeframkallande. Jag satt uppe säkert till halv 3 innan de va dags o försöka sova...

Fre: Upp o glo på tvn o gosa med hundarna :) Sen gick jag o Ica till gymmet innan jag skulle jobba. Efter jobbet så slappade jag o Tyson hemma hos mig. Mamma o pappa hade Tindra med sig till ett kalas. Jag fick hem säsong 2 av "Veronica Mars" o jag kollade till klockan va halv 4 men kunde fan inte somna efter de så sov nog bara 2 timmar eller nåt den natten :(



Lör: Upp o jobba. Va som 2 personer denna dag. Min kropp va en person o min själ var en. Kändes asskumt verkligen. Va så trött ^^ Efter jobbet så åkte jag med mamma o min moster o kikade på kläder i en liten klädaffär i Lerdala. Sen så åkte mamma o dom iväg på bio o jag o hundarna stannade i deras hus. Kikade på "Vernonica Mars", va annars? :P När dom kom hem så gick jag hem o skulle egentligen sova men de gick inte så fick kolla på de sista avsnitten av "Veronica Mars". Somnade inte förrän halv 6. Va så jävla pigg..

Sön: Upp o va trött. Dagen på jobbet gick fort som tur va :) Efter jobbet så åkte jag o mamma till maxi o handlade en massa smått o gott till kylskåpet, frysen o skafferiet. Sen åkte vi till Coop en sväng innan de va dags o åka hem i regnet ;( Väl hemma så plockade jag upp alla påsar med saker innan jag pyste ner till mamma o pappa en sväng. Sen spenderade jag kvällen hemma o kikade på "Life unexpected" o åt god mat, kycklingkebab med pitabröd :D Mumma!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

En hel del som har hänt :)

2011-03-30 @ 22:39:08
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

åå kycklingkebab med pita!! jag dööör ;) haha

2011-03-30 @ 23:22:24
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

gå gärna med i utmaningens fb grupp:

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_198766753489071&ref=notif&notif_t=group_activity#!/home.php?sk=group_198766753489071

2011-03-31 @ 10:56:01
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Här var det full fart ;)



Sv: Ja, det var kanske inte sjukt svårt att lista ut haha! Även om jag försökte mörka det ett tag i alla fall ;)

2011-03-31 @ 16:36:22
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

ja det måste ju komma en tvåa, så som den slutade :)

2011-04-02 @ 13:02:10
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0