HOME!

2011-05-05 klockan 10:02:22
Nu e jag hemma. Eller kom hem i tisdags. Alltid skönt o va borta men det är ännu skönare o komma hem.. O vad jag saknat hundarna, helt sjukt att man kan sakna hundar så pass mkt? Men dom e ju mina små bebisar. Nu blir de dock inget resande förrän i September som de ser ut nu :) Har ju den trevliga uppgiften att sköta företaget under sommarn så ingen ledig tid här inte, inte mig emot, jag blir ju rik då :D

Hoppas ni haft de bra här hemma o jag ska ta o skriva om både London, påsk och Kreta så fort jag får tiden. Har massor med papper o saker på jobbet som ska göras o så vill jag gosa med vovvarna. Dessutom e de kalas för min bror i helgen o så ska jag fixa med Pontiacen för den ska iväg på lackering och omklädning av dörrsidor. Stress stress, varför kommer allt på samma gång för? ^^

Kort o inlägg kommer upp under dagarna så ni har nåt o läsa :)


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

fan vad kul :D ser fram emot massa bilder sen?

var vädret bra? vad gjorde ni varje dag? ;D

2011-05-05 @ 16:35:06
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Spännande att få höra hur ni haft det :)

Sv: Jomen visst är det skönt. Har verkligen tagit tag i det den här gången och slängt/skänkt hur mycket som helst. Så skönt! :)

2011-05-05 @ 19:14:24
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Malin I Form

Hehe, fullt upp :) Ska bli spännande att läsa om dina resor sen :)

2011-05-06 @ 09:22:19
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0