Fullspäckad onsdag!

2011-11-16 klockan 20:55:02

Vilken dag! Nu e jag trött :P

Började med att jag gick upp, lagom pigg vid halv 9, 9 tiden o hämtade hundarna! Sen åt jag frukost. Johanna kom förbi. Skjutsade Sara till skolan, köpte tapetlim, köpte lunch, solade solarium o hämtade Z i skolan!

Kom hem o gick en sväng med Z o hundarna i kylan! Sen åt jag lunch o kollade på de senaste "hart of Dixie" innan de va dags o jobba!

Hoppades på att dagen på jobbet skulle bli lugn men icke. Vilken dag igår o vilken kväll idag på jobbet. Jag e helt slut :P tur att jag e ledig fre-sön :D

Efter jobbet blev de den traditionella onsdagsgympan på Friskis med Zenita! Vilken skillnad på pass, är helt slut i kroppen idag mot i måndags. Får dåligt samvete att jag missar nästa vecka pga London :P

Nu blir de Grey's. Ska upp tidigt imorgon, måste bli klar med slipningen inför fredagens tapetsering! :)

Trött men glad tjej efter kvällens gympa! :D

 


Kommentarer
Postat av: Danielas Lchf-Blogg

Duktig du är! Hejja dig!

2011-11-16 @ 23:53:27
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0