London dag 3, torsdag!

2011-11-28 klockan 23:14:32
Började dagen med lite "billig" shopping. Vi åkte till Knightbridge och Harrods.  Vi gick mest inne på Food hall där man faktiskt har råd och dessutom är gott. Köpte cupcakes, macarones o fudges :) Var även och kollade in Prinssesan Dianas minneslund, hennes förlovningsring var där också. Mäktigt!
Sen åkte vi tillbaka till underbara Marble arch och primark! Var ju inte ensam där inne precis ;)
Dagens bästa var såklart när jag åkte ifrån Johanna på tunnelbanan! Jag trodde hon var efter mig men icke, så jag åkte till vår Queensway station och väntade på henne där! ;D Va så snäll o vinkade hejdå till henne iaf! ^^
Sen vilade vi. Jag mådde inget bra och hade ont i magen :/
Åkte iaf till Planet Hollywood och drack en stor drink och åt en stor hamburgare. Mkt mkt trevligt :)
Sen strosade vi omkring vid Piccadilly, China town och sen in på M&M´s affären! Jag var i himmelriket. Jag älskar M&M´s :D Dock fanns det inga med crips :/

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

åå jag vill också till london!! detta är såå elakt :P

2011-11-29 @ 09:25:46
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Åå vad jag längtar dit nu! Lite lustigt att du åkte ifrån henne, hehe.

2011-11-29 @ 10:00:24
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Jenny

Ååh vad härligt allt ser ut!! :D

2011-11-29 @ 20:50:08
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0