London dag 6, söndag!

2011-11-30 klockan 22:31:05
Partykvällen slutade med mat på KFC. Vi åt ju inget på kvällen så va så jääävla hungrig! Sen hämtade vi våra saker o begav oss mot en busstation så vi kunde ta bussen till Liverpool station. De va dock inte de lättaste o komma med en buss men efter 1 timme kom vi på en men bussturen va seeeeg! Går sjukt sakta med all trafik på nätterna i London.
Väl framme vid Liverpoolstation så får vi reda på att vårt tåg inte går så vi fick åka buss :( Som tur va så gick bussresan fort o väl framme på flygplatsen så checkade vi in väskorna, köpte dricka och gick mot gaten. Johanna va lycklig för hon va först med o gå på planet! ;) HAHA! Satte oss ner o lyfte ganska snabbt o sen sov jag resten av resan typ. Köpte en smörgås men va för trött för o äta den ^^
Väl hemma så gick landningen helt okej. Okej, jag va liiiivrädd! HAHA! Johanna såg nog hur rädd jag såg ut o va, jävla storm men vi landade som tur va på första försöket tillskillnad från andra flyg den dagen! Hämtade väskorna, åkte med bussen till Centralstationen och väntade på tåget hem. Breve oss på stationen satt Marcus Birro ^^
På tåget somnade jag sjukt gött så de fick väcka mig för o visa biljetten, va så trött! Hemresan gick snabbt o sen hämtade jag bilen o åkte hem i blåsten!
Väl hemma blev jag attackerad av två superglada hundar, jag hade saknat dom massssoooor! Em/kvällen spenderades med att tvätta, plocka iordning och julpynta :D

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Låter som det gick ganska bra ändå men läskigt när det stormar när man ska landa :S

2011-12-01 @ 12:01:49
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0