Min söndag!

2011-11-06 klockan 20:29:16

Min söndag började tidigt. Fick ett telefonsamtal vid 1 inatt så somnade inte förrän efter 3. Typiskt o bli väckt när man sover gott :/

Käkade frukost i sängen innan jag gick hem till mamma o pappa o hämtade hundarna :) sen kom Z o vi tog en 7 km lång rask promenad med hundarna! Va så skönt!

Väl hemma duschade jag innan mamma o jag åkte till stan! Där köpte mamma en mobil o jag tapeter!

Ska tapetsera om köket nästnästa helg e tanken :) blev asnöjd med mitt val, kommer passa in i mitt shabby chic aktiga kök :) bilder kommer när tapeterna kommit hem!

Väl hemma hjälpte Sara mig med hår i smink innan jag åkte med Ica o Polly till stan! Där va de dop för Gustav!

Blev lite fika o hjälpte till med disken innan vi köpte med en sallad från alpina! :) nu är vi hemma hos Ica o Polly o kikar på "cars 2"!

Denna helgen har vart lugn men skön!

Hur har er helg vart? :)


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Utmaningen för vecka 45 ligger nu uppe. Vill du också, tillsammans med andra bloggare, få en ny utmaning varje vecka? Kika in här och delta!



http://sameoldstories.blogg.se/2011/november/veckans-utmaning-2.html#comment

2011-11-06 @ 22:53:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att du ska tapetsera hemma- det ger så mycket för sitt hem. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-07 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0