Lite info om mig :)

2011-10-29 klockan 14:00:11
Tre frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja
Har du varit kär i någon? Ja

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? Sara Sofia Therese Blomkvist
När fyller du år? 21 December
Vad har du på dig just nu? Underkläder, byxor, långärmad tröja o foppatofflor :D
Vilken årstid är bäst? Sommaren såklart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna bredvid nån man tycker om o avnjuta en god frukost!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt hår, när det inte är utväxt ;)
Vad är du bra på? Mitt jobb ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, Tyson, Tindra, Maja och vännerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med nån!
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Ensam

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ica
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla :D
Vem är snyggast av dina vänner? Alla såklart :D
Vem är mest partyprisse? Sanna eller Johanna!
Vem är den du helst har filmkväll med? Ica, vi tycker om samma sorts filmer ^^
Vem av dina vänner är mest "evil"? Ingen, dom e helt underbara :)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen, vill ju träffa den personen själv ;)

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Tindra, hon e en riktig liten bitch den hunden ;)
Vem ser roligast ut i din familj? Pappa? Han e iaf alltid smutsig :P
Vem är coolast? JAG :D
Har ni något husdjur? Korthåriga chihuahuan Tyson, långhåriga chihuahuan Tindra o katten Maja som iofs bor hos ett äldre par på hemmet mest men hon e fortfarande min för de :D
Vem står för underhållningen? Tyson o Tindra
Sover du oftast med? Tyson o Tindra
Roligaste kvällen med familjemedlemmarna? De finns många :D

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Gått upp och jobbat o tagit hand om min underbara kunder!
Har du varit glad idag? Ja det är ju lördag, även om jag jobbar ;)
Har du varit ledsen idag? Nepp :D
Har du gjort något bra idag? Tagit hand om mina kunder och skött mitt jobb
Vad ska du göra nu? Äta lunch, ta hand om de kunderna som kommer o slappa framför datorn när det inte är kunder inne ;)
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? Frukost o en lussekatt ;P
Har du duschat idag? Nepp
Är du trött nu? Nee mest slö men de blir bättre när jag fått lunch i magen :)
Vad händer imorgon? Jobba 8,30-16,15 sen ska jag in o hämta biobiljetter o så ska jag tvinga med Bitta på en långpromenad ;)

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? 2 timmar sen kanske
Hur länge sen var det du träffa din pappa? 3 timmar sen typ
Älskar du din mamma? Självklart! Mest av allt
Älskar du din pappa? Självklart! Mest av allt

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Japp spotify är alltid på när jag jobbar!
Vad gillar du för musik? Blandat, pop, rock, techno, Rn'b mm.

FAVORIT
Film? "Twiligt"-filmerna, "Harry Potter"-filmerna, The notebook, Mamma Mia, A walk to remember, Step up filmerna, kan rabbla på hur många som helst ;)
Låt? Finns alldeles för många!
Bok? Harry Potter och Twilight serien!
Mat? TACOS :D O min special pizza på prebende ;)
Dryck? Cola
Stad? London
Land? England, USA och Turkiet
Ämne i skolan? Samhäll o turism
År? 1988 :D

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt ? Svart
Hund eller katt ? Båda
Tv-spel eller datorspel? TVspel
Kakor eller Bullar? Kakor
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Blåa ögon eller bruna? Bruna
Choklad eller lakrits? Choklad, men helst surt godis
Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster of course
Coca cola eller fanta ? Cola
Randigt eller prickigt? Prickigt
Älska eller älskas? Älskas
Leva eller dö? Leva

--------------------------------------------------------------------------------

Rolig lista va? Kopiera gärna :)


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: Jo, jag använder mig av proteinpulver. Jag äter en mycket proteinrik kost och då är det ett bra tillskott. Framför allt så är det mättande och smidigt att skaka ihop och använda som extra protein i smoothies, gröt och liknande :)

2011-10-30 @ 13:21:09
URL: http://emmut.wordpress.com
Postat av: Emma

SVAR: Jo, jag använder mig av proteinpulver. Jag äter en mycket proteinrik kost och då är det ett bra tillskott. Framför allt så är det mättande och smidigt att skaka ihop och använda som extra protein i smoothies, gröt och liknande :)

2011-10-30 @ 13:24:34
URL: http://emmut.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0