Lördag!

2011-10-30 klockan 14:40:48
O ångest. Igår så skulle jag försöka o hålla mig borta från lussekatten. Men när man jobbar helg, mkt folk o man blir lätt snurrig i huvudet så blir de lätt att man slarvar. E mkt lättare o slarva enligt mig själv när jag jobbar.. Så blev en lussekatt på jobbet igår o några godisbitar! :S

Hade mkt på jobbet igår o de 8 timmarna gick fort förbi som tur va. Sen va jag o mamma ute en sväng med hundarna innan jag gick hem till J o Z som flyttat till min lilla by. Hjälpte till lite innan Bitta o Gustav kom o vi gick hem till Ica o Polly där vi överraskade Polly :D Han blir 25 imorgon. Avnjöt en underbart god 3rättersmiddag!

Förrätt var vitlöksmarinerade champinjoner med smaksattmjukost o bacon o smördegsknyten med smält ost :)


Huvudrätt var jasminris, kycklinglåda liknande flygande Jakob, fetaostsallad(eller bara fetaost för mig) ;) o bröd!


Efterrätt var marängtårta med nougatfyllning!


Kanongod mat o mkt mkt mkt trevlig kväll :D Men ångest för allt man proppade i sig men nu va de kalas så man fick faktiskt äta lite! :)

Sen gick jag, Ica o Polly med deras hundar o Ofelia en 30 min promenad i mörkret innan de va dags o sova :)

Hade ni en bra lördag??

Kommentarer
Postat av: Emma

Man är värd att äta gott emellanåt :) Själv så blev det halloween-fest och lite sådant, man ska inte glömma att leva livet :)

2011-10-31 @ 09:40:42
URL: http://emmut.wordpress.com
Postat av: JD - Masa på

åå så mumsiga rätter! vart tog min inbjudan vägen tro :)

2011-10-31 @ 22:09:40
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0