Lördag!

2011-10-22 klockan 12:44:48
Detta inlägget kommer antagligen ta hela arbetsdagen o skriva. E fullt upp idag med trav o tips :D

Jobbar idag, va inte meningen men brorsan hade sagt till mamma att han kunde jobba en dag åt henne i helgen men nu ville han inte längre. Så då "offrade" jag mig o jobbade idag :) Behöver pengarna nu eftersom jag ska till Ullared om 1 1/2 vecka o så London om 1 månad idag ;D

Veckan som har gått med träning o mat har gått sådär. Är på dag 13 utan godis, dricka, fika, sötsaker, chips :D Duktiga mig! :D Har känt mig lite hängig men har blivit promenader varje dag men vovvarna minst 30 minuter o så har jag inte ätit mer än 1500 kcal per dag :)

I onsdagskväll va jag, Ica o Polly inne o gick en rask promenad på billingen vid 22 tiden på kvällen. Va skönt, vi höll ett bra tempo så somnade gott sen ;)

I torsdags va jag o färgade utväxten igen, så skönt när den är borta! Hatar när man ser hur blond jag e egentligen ;)

O igår jobbade jag till 16. 2 1/2 tim längre än va jag brukar göra. Sen va jag o min moster ute på en promenad, sen spenderades kvällen med o diska, plocka iordning hemma, mysa med hundarna och kolla på film! :)

Va gör ni idag denna regniga lördag? Jobbar? Njuter av o va lediga? Tränar?


Åh hittade en gammal bild på en 6 veckor gammal Maja Baja. Hon bor egentligen hos mina föräldrar men nu har hon tillfälligt flyttat hem till ett äldre par som bor på äldreboendet här i byn. Inte för att vi ville de men hon ville bo där så sålänge hon e nöjd så stannar hon där ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du e med kosten!

2011-10-22 @ 18:16:15
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo da det gjorde den la :) men den vikten som vågen visar imorgon e den som räknas. Kmr lägga upp hela veckans vikt imorgon :) kika in då :)



puss gumman

2011-10-22 @ 18:56:54
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw tack hjärtat :)

2011-10-23 @ 20:35:20
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0