London Dag 3 - Fredag 16 September

2011-09-25 klockan 23:07:43
Började dagen med att säga grattis till Josse som fyllde 20 denna dag :) Sen begav vi oss ut på en rundtur på stan. Skulle ju såklart visa dom London. Mitt älskade London :D

Första stoppet blev Green Park och Buckingham Palace. Kom precis vid ett vaktbyte. Det är alltid lika mkt folk där oavsett vilken tid man är där tycker jag :P Sen fortsatte vi genom St. James Park o kollade på ekorrar, fåglar o folk. Va mkt mysigt o gå igenom parken o kika på all fin natur som ligger mitt i centrala London.




Har ju glömt o berätta att både torsdag o fredag var ca 22 grader varmt, så behövdes inga varma kläder precis ;)

Sen var vi framme vid Big Ben och tog lite kort och väntade på att klockan skulle slå. Sen åkte vi vidare till Shepards bush och där ligget Westfields, ett gigantiskt shoppingcentra. Där fikade vi först innan vi delade på oss och gick o kikade. Jag, brorsan o Josse gick runt o kikade lite. Eller ja, brorsan gick och jag o Josse gick o kikade på kläder. Handlade dock bara en tröja på New look.

Jag och Offa kändes oss dock inte klara med shoppingen så vi fortsatte till Primark och även forever 21 där vi spenderade några timmar med shopping innan vi också åkte tillbaka till lägenheten!

Sen var det bara o göra sig iordning o sen drog vi till Paddington. Min favoritstadsdel i London. Bodde där i Januari o gillade verkligen den stadsdelen :D Vi skulle äta på en restautrang vi åt på senaste jag o brorsan var där men den va fullbokad så tog ett annat steakhouse. Va inget o hurra över men de gick ner. Vi va så hungriga så vi sket i vilket ;) Sen åkte vi tillbaka o la oss, helt slut efter många timmar ute i svängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0