London/Sverige Dag 5 - söndagen den 18 September

2011-09-25 klockan 23:37:37
Upp klockan 3 efter bara några timmars sömn. Släpade ner alla väskor och lämnade lägenheten. Sen var det det svåraste delen. Skaffa taxi halv 4 i London. Inte så lätt. Men efter en stund lyckades vi få tag i en taxi som försökte få in oss alla 6 personer, 4 stora resväskor och 6 handbagage. De lyckades inte men kom en till taxi som tur va så vi åkte mot Liverpool station.

Väl framme var det bara o vänta på tåget. Väl på tåget var det lite krångel så vi blev ca 20 min sena. Inget vi hade tid med egentligen :P Så bara väga väskorna innan incheckning, genom säkerhetskontrollerna och sen en snabb frukost inan vi fick srtressa till gaten då vi redan var väldigt försenade. Hann inte ens med o komma in på prion så de blev lite väl stressigt innan vi väl va på planet :P

På planet var det bara o slappna av, lugna nerverna lite. Josse o brorsan tog en lugnande söndagmorgongrogg ^^ Flygresan gick fort för jag sov vid starten o en liten stund in i flygningen :)

Väl nere på svensk mark så var det bara o hämta väskorna och åka hemåt. Va helt slut men lika bra o va vaken!

Väl hemma så var det bara o slappa i soffan en sväng innan man tog tag i de härliga tvättberget som man tog med sig hem. Alla nya kläder som man handlat, o skor ;)


London shoppingen denna gången!
13 thshirt, 3 par skor, 6 par byxor/jeans, 4 par leggins, 15 par trosor, 9 par sockar, 4 bhs, 1 vinterkappa och en hel del massa småbös som sminkservetter, hårnålar osv :) En mkt trevlig shoppinghelg enligt mig :D

När allt var fixat hemma så åkte jag in till Mattias i regnvädret o vi kikade på en film, eller jag sov i soffan o han o Niklas kollade på film. O sen sov jag när Niklas åkte innan jag vaknade till o åkte hem efter en stund. Va så trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0