1-8 sep!

2011-09-12 klockan 22:38:00
Fan veckorna, o speciellt helgerna bara spriiinger iväg :( September månad kommer dessutom o bli en bra månad känns de som, har ju börjat bra iaf :)

Torsdag; Va uppe tidigt o hämtade hundarna hos mamma o pappa. Sen va de bara o plugga en stund o göra klart de sista övningarna på kapitel 2. :) Duktiga jag! Sen va jag o hundarna o gick en jävla bra runda på 45 min med ett mkt bra tempo. Förbättrat min kilometersmedeltid med 3 min på 2 veckor, o då har jag hundarna med mig också :P o dom ska ju lukta överallt o så! De va helt slut efter den promenaden men jag fick laga lunch o sen gå o jobba!

Fredag: Upp o jobba fm. Sen tog jag helg :) Åkte direkt in till UM o skaffade nytt recept på minipiller, gick inte via telefon tydligen? MUPP! Sen hem o gick en sväng med hundarna o städade i lägenheten. Fick värsta rycket o grejade som fan där ett tag. Stolt över mig själv ;) Sen kom Ica o Polly o vi åkte till stan o handlade pizza o godis o åkte hem till mig. Började se på film men stängde av o så spelade vi Chigaco medans jag pratade lite i telefon oså. Jag vann en gång o Ica en gång :D När de gick hem så satt jag vid datorn i sängen medans hundarna susade gott :)



Lördag: Morgonpigga Tindra tyckte matte kunde gå upp kl 8,30 på sin lediga lördagsmorgon. Vi gick ner o käkade frukost hos mamma o pappa o så la jag mig en stund på soffan o sov ;) Sen va jag o hämtade madrasserna i husvagnen för den skulle ställas in inför vintern! Sen duschade jag o gjorde mig iordning o hämtade bilen o åkte till stan. Där hämtade jag upp Johanna o vi drog förbi donken o sen hämtade vi Mattias. Mattias tvättade bilen medans jag o Johanna satt o käkade o jag fick höra om hennes äventyr i Göteborg ;) När Mattias va klar så åkte vi hem till honom o slappade i soffan en sväng..

Sen åkte jag o Mattias o hämtade Jennifer ute i Låstad, eller jag hämtade en box vin o Mattias hämtade Jennifer. Sen skulle vi hämta Josse men då fick vi bensinstopp i sotarliden så brorsan fick komma med en reservdunk med bensin så vi kunde åka o tanka. :) Klockrent verkligen ^^ Sen lämnade vi Josse o Jennifer i stan o åkte tillbaka till Mattias där en vinsugen Johanna väntade ;D Blev lite cider, vin, sprit, skratt, prat, musik o filmning innan vi åkte  o hämtade Niklas.

Kvällens bästa skedde på vägen till bilen. Jag har en bag in box i handen o ska visa Johanna att de e jag som har boxen, Mohahahaha typ o ska svinga upp den i luften lite sådär smidigt. Men Johanna råkade va närmare än va jag trodde så jag drog boxen rätt i huvudet på henne. Min första tanke va: HAHAHAHA Jag slog Johanna medans Johannas  första tanke va: - Hur gick de med boxen? Mitt vin :D Jag skrattade så jag grät o höll på o pinka på mig. Fy fan, skrattar fortfarande när jag tänker på de :D Ni skulle vart med o sett de. Mattias trodde väl vi blivit tokiga på riktigt :D HAHA!



Sen åkte vi över Lerdala, sen till Skara, Skövde, Lerdala o sen hem till mig. Va väl inte i säng förrän halv 6, 6 på morgonen. Frös som en jävla idiot gjorede jag, fy fan. Hade ju ingen jacka med mig mitt smarthuvud :D

Söndag: Vaknade av att Mattias telefon ringde vid halv 11 så bara o gå upp. Gjorde kaffe åt pojkarna o så låg vi o glodde på tv innan vi hämtade Johanna o åkte till Mariestad. Köpte mat i hamngrillen o åkte ut till Ekudden o mamma o pappas husvagn o käkade o solade o skrattade i några timmar. Sen körde vi hem Mattias o Niklas o jag o Johanna köpte med oss en pizza o la oss i soffan. Glodde på "SOA" självklart o sen kikade vi på "Final destination".



Måndag
: Vaknade upp med halsont o feber så spenderade hela dagen i soffan innan jag gick o jobbade. Efter jobbet låg jag i soffan o bara tyckte synd om mig själv :P

Tisdag: Upp o jobba. Va skittrött då jag hostat hela natten ;/ Efter jobbet låg jag o hundarna i soffan o kikade på TV o jag kom ikapp lite med pluggningen. Kändes bra :)

Onsdag: Upp tidigt för o gå o hämta hundarna som va hos mamma o pappa. Dock höll jag på att svimma hos dom så fick ringa efter pappa så han fick komma ner med nåt sött åt mig. Så jag o hundarna gick hem o la oss i soffan. Jag blev riktigt skraj där faktiskt så jag sjukskrev mig. Skulle jobbat em.

Dock hade jag en frisörtid inbokad så jag va ju tvungen o lämna sängen för o pysa iväg på den. Så numera e jag BRUNETT! Färgade ljust i Maj o har inte blivit riktigt blond än då håret tagit sån stryk men trivdes inte så nu e jag brunett igen o kan inte bli blond för då måste jag bli korthårig :P



Efter de så slappade jag o hundarna hos mamma o pappa innan Ica kom. Vi tog o gjorde bullar o cupcakes med nutellafrosting. Blev lite smått rastlös av o va hemma. Inte riktigt min grej o va ledig ;) Sen kikade vi på en film o chillade :)



Torsdag:
Upp o jobba. Efter jobbet skulle jag gå ut med hundarna en sväng innan jag åkt till stan men himlen öppnade sig ta mig fan. Aldrig sett så mkt regn någonsin i Sverige. Va fan otäckt! Så den promenaden kunde vi glömma. Sen kom Ica o vi mötte upp Bitta o Johanna o gick in på commerce. Målet var kläder inför helgen.

Dock tog vi en fika på pim´s innan så vi va i rätt mood för shopping :D Gick i några affärer innan Johanna åkte hem. Sen åkte vi ut till Elin´s för o se va de hade o erbjuda. Så gårddagens shopping slutade med: XX antal cider från systembolaget ;) 1 tunika från HM, 1 tunika från Cubus, tights från lindex, nagellack från hm, kicks o cubus, smink från hm, dagkräm o porrengöring från kicks o så lite annat smått o gott :D



Väl hemma så va jag o hundarna ute på en promenad o sen gick de med mamma hem o jag grejade hemma innan jag gick ner o slog mig ner i deras soffa o slappade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0