Helgen :)

2012-04-02 klockan 22:52:28

Lördag: upp och hämta Tyson! Packade, va på en promenad och städade innan jag fixade några skivor och åkte till Göteborg :)

Bilresan ner gick snabbt. Lånade päronens bil då den är så mkt skönare att köra än min polo :P

Nere hos Hanna och Peter hjälpte jag Hanna att installera hennes nya Iphone och kollade på när de andra gjorde mat :)

Va supergod mat och efter maten blev de lite planering. Köpte även biljetter till Sverige - England matchen! Ska bli kul :) dock va jag väldigt trött under kvällen så va inte så supersocial så de andra gick till puben och jag gick och la mig!

Söndag: sovmorgon. De behövdes :) frukost och sen åkte jag och Hanna till centralen och växlade pengar till Rhodos och Ukraina! Blev ett besök på starbucks innan vi åkte tillbaka. Hade fått böter på bilen, 800 kr :( typiskt!

Sen va de bara att åka hem! Ringde och lurade mamma att jag blivit av med körkortet, va riktigt kul :D väl hemma så spenderade jag hela kvällen framför tvn. Blev "make it or break it" maraton :) sen va de bara att sova :)


Kommentarer
Postat av: Jouline

Ja det är så himla svårt att välja en färg^^ Jisses vilket aprilskämt du drog för din mamma haha, roligt! meen så segt med böterna :(

2012-04-02 @ 23:38:17
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ouh polska pengar! Snart åker man sj t Polen

2012-04-03 @ 10:48:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Malin mamma till Max

Suck för parkeringsböter men yey för starbucks!

2012-04-04 @ 09:22:36
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0