Mån, tis och ons!

2012-04-04 klockan 22:33:15

Måndag: upp och jobba fm! Efter jobbet blev de några avsnitt av "ringer" innan jag och hundarna gick på en promenad! Kvällen spenderades i soffan framför tvn! :)

Tisdag: sovmorgon. Eller ja till 8,30 iaf ;) jobbade en liten stund sen kom Johanna förbi. Vi gick en kort runda med hundarna innan vi åkte till stan. Blev en runda inne på Elins. Dock hittade jag inget kul alls :(

Sen mötte vi upp Bitta och Gustav på commerce och lunchade och skvallrade :) sen kikade vi i lite affärer innan jag och Johanna va tvungna att åka! Blev ett snabbstop på rusta och köpte en solsäng bl.a. :D

Sen va det bara att jobba! Efter jobbet blev de några mer avsnitt av "ringer" :)

Onsdag: upp och jobba morgon! Efter jobbet har jag bara chillat. Har inte alls varit i form de senaste! Blev en sväng med hundarna. Mötte Johan, Z och barnen och pratade en sväng!

Sen har jag städat och varit hos päronen. En lugn dag helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0