Onsdag-fredag!

2012-04-29 klockan 20:26:26

Onsdag: upp och kolla på OTH och gosa med hundarna, blev en promenad innan jobbet :)

Jobbade och efter jobbet bakade jag sockerkakor, blev jättemumsiga :)

Torsdag: upp och jobba! Efter jobbet åkte jag och Ica till stan. Mötte upp Bitta och Gustav och vi fikade, kikade en sväng i stan!

Sen åkte jag och vidare till Elins där de blev en del handlat. 2 par skor, kläder, dammsugare, present till bror och Nora och lite smått och gott till resan :) sen hämtade vi Icas bil och jag åkte hem och gick en promenad med hundarna :)

Fredag:
Tindra var morgonpigg så vi var uppe tidigt! Tvättade och städade hemma innan de blev en promenad och jobbet!

Efter jobbet Åkte jag till Mariestad. Hämtade Malin och vi köpte mat och sa hej till min kusin och hennes sambo! :)

Hos Malin va vi sociala med varsin telefon i handen och kikade på en film :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0