Skärtorsdagen och långfredagen!

2012-04-07 klockan 11:47:55

Torsdag: upp och hämta vovvarna! Förmiddagen städade jag, va ute och gick, lagade mat och kollade på tv!

Jobbade! Efter jobbet va det bara att byta om, plocka ihop saker och åka till stan!

Förfest hos Malin i skultorp med henne och Johanna. Vi hade jättekul. Drack gott, åt gott och skrattade och pratade! Dock va jag trött så när det var dags att dra till stan för utgång så fick jag skjuts hem :) somnade med kläderna och tvn på och vaknade vid 3 av att telefonen ringde :P

Fredag: upp och jobba! 9,40-15,15. Kort dag med trevlig OB :D beställde lite kläder från bonprix inför sommaren! Fanns mkt roligt :)

Fy vilket skitväder de va under dagen. Tur att man jobbade. Massa snö :(

Efter jobbet va jag hos päronen en sväng innan jag mötte upp Ica vid affären och vi gick hem till henne!

Vi spelade Mario cart, gick superdåligt. :( sen kikade vi på lets dance och snackade innan det var dags att gå hem och sova :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Jag önskar mig en resa till new york när jag fyller 30 år....

Ååhh det gör jag ju i nov... :O

Vi får väl se om det blir någon resa

2012-04-07 @ 14:03:17
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0