27 Juli-7 Augusti!

2012-08-08 klockan 10:17:00
Veckorna bara flyyyggger förbi! Har fullt upp hela tiden känns de som, och de dagar jag inte har de så hittar jag på nåt annat att sysselsätta mig med :)
 
Sedan fredagen den 29 Juli har jag hunnit med:
- 1 besök på Liseberg med Johan, Z, Nikki, Nora, Jörgen och Raija! Vann 2 stjärnvinster. M&M´s och toblerone :) Träffade Malin, Max, Jessi och Inger därnere också! En riktigt bra dag med bra väder :)
- Impulsköpt en resa till Budapest i September med Johanna för en skitsumma av 36 kr :P
- Haft en mysig tjejkväll med massa minnen och skratt med Johanna och Bitta :)
- Rensat ur garderoberna hemma, rensat i alla köksskåp osv! Massa saker som ska slängas ^^
- Blivit bjuden på god mat hos Ica och Polly och haft en filmkväll med bara Ica :)
- Festat med Johanna och Malin. En utekväll på husaren som slutade med efterfest hos mig! Riktigt lyckad kväll :D Mer såna kvällar!!!
- Fått visa leg på 18-års Husaren. När man snart är 24 år gammal så känner man sig väääldigt ung helt plötsligt ;)
- Grillat några gånger! Och kollat på många SOA avsnitt med Johanna! :)
- Varit på promenader med hundarna och Z!
- Varit på Ikea och A6 i Jönköping med mamma och handlat lite smått och gott ;)
- Grillkväll med faster med familj!
- Träffat min kusins lilla Signe, vilken sötnos <3
- Roadtrip med Johanna till Quality hotel och SPA Strömstad!
- Var i Grebbestad på vår roadtrip. Dock förstörde regnet mkt men vi åt glass på bryggorna och trotsade regnet och gick och kollade iaf!
- Va inne på Överby en sväng i Trollhättan för de regnade så på vägen hem så man inte kunde se nåt när man körde :P
- Räkfrossa och SOA med Johanna hos mig!
- Bokat en resa till mig och mina kusiner samt faster till London på höstlovet :D
- "Awkward" maraton - nya favoritserien!
 
De va mina 11 senaste dagar :) 
 
 
 
     Nora med sina nya solglasögon på liseberg :)       Max och Nora på liseberg :)Stjärnvinst M&M´s :)Stjärnvinst Toblerone!     Nikki med sina nya solglasögon på liseberg :)Johanna, Malin och jag förfestar! Mycket god drink på Pitcher´s :)Roadtrip till Strömstad. Vädret var på vår sida iaf på söndagen ^^Checkade in på detta hotellet :) Mumsigt mat hos Ica och Polly. Kycklingplanka :)Johanna och jag på husaren :)    Malin och jag på henens balkong :)Grebbestad och båtar och lite regn på de :/Strömstad!Räkfrossa hos mig :) Färska räkor, aioli och baguette :DHotellfrukost. Finns de nåt bättre?
 
 
Äntligen lite bilder i denna tråkiga blogg utan bilder hela tiden ;) Dock kom de inte riktigt i ordning men så länge det är bilder så är det väl bra? :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ni vann grejer på Liseberg. :)

2012-08-09 @ 22:02:02
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Nilma

Hehe det var en hel del :)

SV: Japp, precis! Jag ska skriva om det inom kort :)

2012-08-10 @ 13:56:39
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Rebecca Eriksson

Åh den där stora tobleronen skulle jag inte tacka nej till ^^,

2012-08-13 @ 02:31:32
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0