Hektisk September månad :)

2012-08-29 klockan 23:19:00

1-2 september är jag i Stockholm med Ica, Bitta och Zenita :)
8-9 september är det jobbhelg :/
8 september är det Björn Rosenström på olstorp :)
12-14 september är jag och Johanna i Budapest på ett besök :)
15-16 september är det jobbhelg igen :/
17 september åker jag upp till Stockholm :)
18-29 september är jag på resande fot i USA :)
29 september är jag precis nyhemkommen från USA och ska vara festarrangör på ett 2*50 årskalas :)

Sedan ska jag självklart jobba alla vardagar emellan innan resan! Svettigt värre, oja!
Summan av alla 30 dagar i september, jobba 13 dagar och vara borta hemifrån i 17 dagar :) loveeellllyyy

 

Min nya väska som ska följa med på mina resor, som handbagage såklart! Redan packad och klar inför Stockholmsresan på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0