Kräftskiva - lördag den 11 Augusti! :)

2012-08-14 klockan 22:31:01
Började dagen med att jobba! Efter jobbet vilade jag en sväng innan de va dags att duscha och fixa iordning sig. Och som vanligt hade man beslutsångest när de gällde kläder men blev min nya långklänning från London :)
 
Sen kom Johanna och vi mötte Josse och vi åkte till min kusin och min brors ställe! De hade 4 olika stationer där man kunde "spela" . Fiskedam, kast med liten balle, skott i råttan och Glory hole. Ja stationerna hade lite speciella namn ;) Va riktigt roligt och vädret va kanonbra!
 
Sen va de dags för snapsvisor och kräftätning! Vilka jääävlar havskräftor vi hade. MUMMMMA! Blev så jävla mätt. Sen va de livemusik, dans och en massa prat och skratt. Superduper och rolig kväll med massa roliga folk :D
 
Blir en bildbomb här idag! När de äntligen funkar att ladda upp bilder så är de lika bra att passa på :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som bi har haft dt super kul! Söt klänning.

2012-08-15 @ 08:20:03
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0