25 nov - 3 December (långt inlägg)

2012-12-03 klockan 23:11:26
Glömmer bort att uppdatera så de får bli såna här veckouppdateringar ^^
 
Söndagen bestod av jobb! Efter jobbet åkte jag och Johanna in till stan för att hjälpa Johan och Z att starta deras bil. Sen var vi förbi Niklas och hämtade min bil och sa hej till 2 bakfulla pojkar, sen åkte vi och handlade och Helen joinade oss! Så kvällen bestod tacosmys och "Step up 2" :)
 
Upp och jobba morgon, suck! Efter jobbet fick jag ett ryck och började baka lussekatter. De blev superbra men jag hade inga russin, fast grät inte över de ;) Sen plockade Z upp mig och efter lite strul med bilen åkte vi in till stan. Handlade alla barns julklappar inne på BR, va så skönt att få de gjort :) Sen shoppade vi lite till innan vi åkte hemåt. Hemma gjorde jag iordning en jultallrik, smakade mumsigt :)
 
 
Lugn tisdag med Johanna och hundarna. Vi var trötta och slitna :P Sen var det bara att jobba! Hade finbesök på jobbet av Nikki, Nora, Z, Johan och Fredrik! Efter jobbet blev de ännu en jultallrik fast med hemmagjorda köttbullar. Bjöd min roomie på mat, snäll jag är va? :) Kikade på tv och bara chillade!
 
 
Upp och jobba. Efter jobbet mötte jag och Johanna Malin i stan och fikade. Eller ja lunchade på pims, supermysigt :) Blev en massa prat och skvaller! Sen gick vi en sväng i stan innan vi åkte ut till Elins och shoppade lite mer! Blev lite smått och gott som vanligt :) Hann med en fika också innan de va dags att åka hem! Väl hemma var det bara att slänga sig i soffan, gosa med hundarna och kika på tv!
 
 
Slapptorsdagsförmiddag! Efter jobbet kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde :P Var nog hos päronen och slappade.
 
Upp och jobba på fredagen! När arbetsdagen  var över så hade jag gjort min 12 dag i rad och hade äntligen helg! Var nere hos Ica och Enya en sväng :) Sen firade jag min helg med julstädning, julpyntning och julmusik på högsta volym! Började snöa också :) Väl klar så gick jag ner till päronen en sväng där jag fick ett tråkigt besked innan jag gick ner till Ica och Polly. Där bjöds de på supergod mat och Xfactor på tvn, och såklart mys med lilla Enya! :)
 
 
Vaknade redan 8,50 på min lediga lördag! Upp och käka frukost hos päronen innan jag gick til Z, Johan och barnen. Där bakade vi för fulla muggar. Gjorde bla väldigt lyckade lussekatter, de blev stora som fan :) Snön vräkte ner under de timmar jag var där så det var fullt med snö när jag gick hem! Hem och duscha, byta om, bli sminkad och fixa håret, stress stress! Sen ner till päronen dit mina kollegor kom! Så var bara att dricka lite innan vi allihopa åkte till stan!
 
Jag fick åka partyvan :D Sara och jag drack en massa fanta och rosé på vägen in. Älskar de :D Väl inne på Olearys blev de julbuffé, var sådär gott och jag var mätt av all dricka ^^ Sen bowlade vi i 1 1/2 timme. Var 3 lag, mitt lag bestod av mig, Jimmy, Kent och Maurice. Vi hade turen att va 4 i vårt lag, då fick man spela mer :D Gick asbra i början men förlorade min magi när jag visade Jimmy hur jag gjorde. SÅ i slutändan blev jag 3 i vårt lag, sämsta på länge :/ Sen kom Johanna och Helen och jag och Sara stannade kvar på Olearys. Vi drack några drinkar och chillade :) Sen begav vi oss till stan. Dock var jag ur form så jag och Sara käkade på MC och sen kom Z och hämtade mig vid 12 tiden :)
 
 
Sovmorgon, ända till 10,45. Längsta på lääääänge! Var en slapp förmiddag, bakade lite och halvsov hos päronen innan jag gick till Z och Johan. Där vankades de adventsfika. Jacob, Fredrik, Bitta, Robban och Gustav var där också! Var supermysigt :) Tack för gott fika gumman!  Sen hem till mamma där jag, mamma och min ena faster dekorerade våra fina pepparkakhus och lyssnade på julmusik! En superbra söndag som avslutades framför Beck med mina gosehundar :)
 
 
Sovmorgon, lugn förmiddag idag! Slapp framför tvn, hade lite serier att kolla ikapp! Sen en vanlig seg måndag på jobbet. Sara var på besök och hon hade strul med bilen. Efter jobbet var jag hos mamma och pappa en sväng. Skulle egentligen till Ica men mår inte så bra så stannade hemma. Så nu är jag hemma, kikar på NCIS och ska snart hoppa i säng :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder, låter som en bra vecka som har flugit förbi?

Puss

2012-12-04 @ 07:59:24
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Carro

Guuud så mkt gott du ätti! och lussebullar -muums! och kul med bowling med!

2012-12-04 @ 12:24:48
URL: http://Carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Anonym

Ah de reklamerna är så klockrena för dt är verkligen så dt är ute i förorten haha.

Ja men lite allmänna updates lär dt komma. Söt du e! <3

Aw söt du är hade gärna velat prata om dt men ej via bloggen. När man kommenterar din blogg så publiceras dt direkt och jag kan ej ta den risken att ngn ser dt som ej skall se det.

Jo da helgen var helt ok med tanke på omständigheterna sj da?

Puss o kram!

2012-12-04 @ 17:27:05
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Linda - 46,3 kg

Kom igen nu, tappa inte bort dig nu! :)

2012-12-04 @ 21:39:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda - 46,3 kg

Man måste ju inte gå på pulver om man inte vill! :)

2012-12-05 @ 22:19:01
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: charlie

mina kommentarer har alltid publicerats direkt hos dig?

nej da allvarligt e dt ej så. kmr och komma upp i bloggen ngn ggn efter nyår typ.

aw tack gumman snällt sagt <3 puss!

2012-12-07 @ 19:05:37
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0