4-10 December :)

2012-12-10 klockan 23:15:19
Veckoinlägg som vanligt ;)
 
Jobbade fm på tisdagen. Sen åkte jag till Johan och Z och var barnvakt åt Nikki. Bitta och Gustav var förbi innan de åkte och Johanna kom. Sen åkte hon också och då kom Zenita och Nora hem. Sen kom Ica och Enya och sen Bitta igen. Och Johan :P Vi bakade julgodis, blev 8 olika sorter och vi hade en helkväll med allt bakande. Sen delade vi upp alla 8 sorter så vi fick lite av allt. Avnjöt tacos, en bra avslutning på kvällen med tjejerna :)
 
 
Tråkiga besked på morgonen. Hela dagen var både jag och hundarna inne innan det var dags att jobba. Var så mkt snö och tråkigt väder :( Efter jobbet gjorde jag och Johanna enchiladas och vi kollade på säsongsavslutningen av SOA! :)
 
 
Upp och jobba. Efter jobbet blev de chill i mina julkläder framför NCIS innan det blev en prommis med hundarna. Sen gick jag till Ica och Polly. Vi kikade på "The dark knight rises" innan det var dags att sova :)
 
 
Upp och jobba morgon igen. Mamma var på Ullared, fuskigt :P Fick även tag i biljetter till Bruce Springsteen i Stockholm den 4 Maj nästa år :) Nu ska jag bara lära mig några mer låtar ^^ Efter jobbet blev de mys med mina små pälsbollar innan Johanna kom hem med lunch/middag och vi slappade i soffan framför TVD och Grimm. Resten av kvällen var slö, var och kollade in mammas shopping och sen blev de slapp i soffan med roomie :)
 
Upp och hämta Z och hon, jag och mamma åkte till Tibro. Förr & Nu besöktes och även old records(?). Blev lite julklappar och lite till mig själv handlat. Sen åkte vi till Skövde och gick in på rusta och chili, blev lite smått och gott handlat där med :) Sen hem och vilade innan det var dags att åka på tomtepromenaden i Lerdala. Jag, Mamma och Johanna mötte upp Z, Johan och barnen och vi började promenaden i skogen. Det var mysigt, kallt och en himla massa snö. Tog nästan 2 timmar att ta sig runt :P
 
 
Sen var det bara att byta om och gå till Z och Johan. Jacob kom också! Jag läste en saga för barnen och de la sig och vi käkade lite innan vi började spela spel. Blev lite blandad kompott. Vilda gester som jag och Z vann. Labyrinth som jag vann. Cluedo som Z vann och Alias som Johan och Jacob vann :P Hade en mycket trevlig kväll med mycket skratt :D Kvällens bästa, Jacob till mig: - Har du varit ihop med alla? :P HAHAHAHA hoppas han har ångest för den kommentaren än :P
 
Var vaken tidigt. Myste med hundarna framför brasan hos päronen innan vi gick en promenad. Hjälpte min bror med sin bil och grejer innan Johan och Z kom. Jag och mamma tog deras bil och barn och åkte på julmarknaden i Bergs bygdegård. Det var trångt men mysigt :) Vi fikade och barnen vann på lotteri och fick varsin mössa av mig! :) De var nöjda och vi var hos mamma och pappa en sväng innan vi åkte hem till dom. De fick mat, åt superbra och vi kollade på Bamse innan de skulle ritas. Sen kom Johan och Z och jag stannade kvar en stund så Johanna kunde städa :P Kvällen spenderades med min roomie, fajitas och "Sagan om ringen" :)
 
 
Idag blev de en lite längre arbetsdag! Efter jobbet kom en gubbe och köpte min kitchenaid jag köpte exrtra i USA :) Sen var jag och Ica på en promenad med hundarna. Resten av eftermiddagen har jag tagit det lugnt, gosat med hundarna och kollat på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0