Tillbakablick på året 2012 April-Juni :)

2012-12-31 klockan 13:07:00
April:
1 April började med att jag vaknade i GBG och hade fått böter :(
Skärtorsdagen blev de förfest hos Malin! :)
Påskafton spenderades med släkten hos mamma och pappa :)
Pappa köpte ett flipperspel så blev några ronder!
GH-kväll med Johanna :D
Klippte lugg!
Tog ut min fina pääärla för säsongen :)
Mycket One Tree Hill-tittande :)
Var mycket sjuk, magont, feber och huvudvärk :(
Hjälpte brorsan att flytta tillbaka till Timmersdala :)
Första solbrännan! ^^
 
 
Maj:
Kollade på valborgselden med Ica, Bitta, Andreas, Robban och Polly!
Invigning av min grill med Johan,Z och barnen :)
Johanna drog ut mig på ett äventyr i Lerdalas skog, det var en promenad som hette duga. Både jag och hundarna var heeeelt slut efteråt!
Mysig grillkväll med Ica, Johanna och Polly. Pratade om vår reeesa :D
Rhodos resan med Ica, Polly och Johanna! Var en perfekt kombo av underbara vänner, sol, bad, god mat och ett trevligt land! <3
Husvagnspremiär på Ekudden :)
Skövde Nyheter ringde och de ville göra ett repotage om mig :P
Bilbingo-premiär :D
Mariestad-crousingen som slutade med Olstorpsparkeringen
Min älskade Maja blev ihjälkörd :'( <3
 
Juni:
Träffade Skövde nyheter för repotaget om min kommande EM-resa :)
Olstorp med Annelie, Zenita och Evelina! Fastback och JLT spelade :)
Var hos Niklas och bakade bullar!
Jag och Z bokade en resa till London :D
Åkte till Ukraina. Bilade ner över Polen och sedan flög jag själv hem med byte i Istanbul. Mer om Kiev-resan kommer i något annat inlägg. Har inte skrivit något om den :/
Mådde dåligt en längre period :/
Midsommar spenderade jag med underbara vänner i Melldala <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0